December 3, 2009

Gnossiennes No1




ΦΙΛΙ ΕΝΩΣΗ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ


7 σχόλια/comments:

Anonymous said...

antoine!!!

sot said...

Χαίρε

magdalini36 said...

΄Ενας από τους 10 πιό αγαπημένους μου πίνακες! και να φανταστείς πως δεν μου αρέσει καν το κίτρινο!
Γειά σου Αντουάν:)

Anonymous said...

...please where can I buy a unicorn?

Lorelei Am Rhein said...

Χρόνια πολλά! Καλά χριστούγεννα, Αντουάν μου!
Όσο για τον Klimt και τον συγκεκριμένο πίνακα, τα έχουμε ξαναπεί ήδη...
Πολλά φιλιά!

Keen On Boys said...

Γαμεί ο Κλίμτ, μακράν απο τους αγαπημένους μου ζωγράφους. Έχει δεί κανείς την ταινία "Klimt" by the way?

Antoine said...

Keen On Boys,

Ναι, όμορφος ο Κλιμτ!
Την είχα δει την ταίνια πριν 2 χρόνια νομίζω και μου είχε αρέσει σε γενικές γραμμές. Φαντάζομαι και σε σένα για να το σχολιάζεις...

Categories