July 6, 2008

Σκοτώστε τις μύγες

Δείτε πως περνούν την ώρα τους οι δημόσιοι υπάλληλοι!
Βέβαια και εμείς μετά τις πανελλήνιες το ίδιο κάνουμε...






Περισσότερα παιχνίδια εδώ

15 σχόλια/comments:

lydia lou said...

nai ki egw to idio..
kai oi perissoteroi meta tis exams,believe me!

Demi said...

Τι ωραίο παιχνίδι..που ΠΟΤΕ δε θα παίξω! :_(

Akon said...

My score was Sucky, (την πρώτη φορά)
και την δεύτερη decent!wow!

Βρήκαμε τι κοινό έχουν οι δημόσιοι υπάλληλοι με τα παιδιά που τελείωσαν το σχολείο...

mahler76 said...

Καλά είσαι φοβερός!!!! πέθανα στα γέλια να χάφτω μύγες χιχιχι, μου έφτιαξες την διάθεση ρε.

jimanant said...

@demi
Καλύτερα ίσως..

jimanant said...

@lydia lou
Εμ τι να κάνουμε υπομονή θα περάσει το καλοκαίρι!!

jimanant said...

@akon
Και εμένα το ίδιο. Αλλά με λίγη προσπάθεια θα γίνεις πολύ καλός.

jimanant said...

@mahler76
Ειμαι! (Τρομάζω όλα τα παιδια της γειτονιάς) Αν εφτιαξε η διάθεσή σου ξαναπέρνα!

mahler76 said...

Είμαι σταθερός του μαγαζιού αλλά δεν με έχεις προσέξει φαίνεται lol

jimanant said...

@mahler76
Το γνωρίζω. Λέγοντας ξαναπέρνα εννοώ καθημερινώς αν και δεν ανανεώνεται τόσο συχνά το blog. (αν θες και 2 φορές την μέρα)

mahler76 said...

@jimanant
Bάλτε το απαγορευμένο σούπερ λούμπεν βίντεο από πίσω από την βιβλιοθήκη και θα γίνω camper χιχιιχιχι
Kαλό σου απόγευμα.

Helena said...

aaa τελικα αυτό το βίντεο πρεπει να μπει ...
Τι πραγματικά κανει ο antoine o jimanant και μια κοπέλα πισω απο την ντουλαπα??????????

:-P

Anonymous said...

jimanant,
και εγω ειμαι δημοσιος υπαλληλος, αλλα δε σκοτωνω μυγες. εξαλλου δεν εχουμε στο γραφειο μυγες... μονο κηφηνες...το πιασες το υπονοουμενο?


φοιβη

jimanant said...

@foibi
Το έπιασα και το κρατάω σφιχτά!

fei said...

χα0χα0
μου αρεσε αυτο το ποστ σ πολυ
βεβαια εγω δ μπορω να το παιξω ....
δε πειραζει με εκανε και αυτο να χαμογελασω
εχεις χιουμορ guy

Categories