August 31, 2008

And summer's gone... by Antoine

Whose is that shadow???





Άλλο ένα καλοκαίρι οδεύει προς το τέλος... αναμφισβήτητα, ήταν ένα μεγάλο και γεμάτο καλοκαίρι που μας επιφύλασσε τους καρπούς των προσπαθειών του περασμένου χειμώνα. Και φυσικά η εποχή του θέρους έχει συνδεθεί, και όχι άδικα, με τις διακοπές.

Φέτος, είχαν την τιμή να με φιλοξενήσουν δύο νήσοι του Αιγαίου Πελάγους: Η Λέσβος και η Σαντορίνη.



Το πρώτο κοχύλι του καλοκαιριού στις παραλίες της Λέσβου... και ένα από τα ωραιότερα ηλιοβασιλέματα που έχω δει.



...
Η Σαντορίνη, όμως... ένα από τα ομορφότερα μέρη σε τούτο τον πλανήτη!
Η θέα της Καλντέρας είναι συγκλονιστική. Η δύναμη που σε έλκει η γη σε τούτο το μέρος είναι μοναδική!



Και δε θα μπορούσαν να λείπουν τα πολυτελή κρουαζιερόπλοια από το λιμάνι της Σαντορίνης...



Και ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα από τον Πύργο, το υψηλότερο σημείο του νησιού! Οι ακτίνες του ήλιου, κατακκόκινες, πλημμυρίζουν την ατμόσφαιρα και διαχέουν το φως αρμονικά σε όλο το νησί.




...
Και ένα barbecue party για να γιορτάσουσε την είσοδό μας στην ακαδημαϊκή ζωή αυτού του τόπου!





Μπορεί το καλοκαίρι να τελείωσε σχεδόν, αλλά... οι διακοπές και οι εντάσεις για εμάς εδώ στη Χουακίνα συνεχίζονται!
Φιλάκια πολλά σε όλους!

Υ.Γ. Και για τους ρομαντικούς... μία πανοραμική άποψη της Καλντέρας!

25 σχόλια/comments:

Akon said...

Λοιπόν...
Εντάξει το καλοκαίρι τελείωσε, αλλά δεν είναι ακόμα ο καιρός για να βάλεις στο blog το "frozen". (εκτός αν είναι τυχαίο)

Κάποιος μου φαίνεται πως πέρασε καλά το καλοκαίρι.

Helena said...

Ωωωωω!!!!! Υπέροχες καλοκαιρινές εικόνες Αntoine...

Και το barbecue party τέλειο guys and girlia !!!!


filakia polla!@!!@#!$%^@

mahler76 said...

Πολύ χαίρομαι που περνάτε καλά. το αξίζετε όλοι σας. Φιλιά.

brainwaves said...

Λοιπόν είναι όντως έτσι...
Η Λέσβος είναι υπέροχη... μαγευτική...
Η Σαντορίνη όμως είναι... μοναδική! Δεν υπάρχει τέτοια ομορφιά και τέτοια τέρψη πουθενά αλλού, όπου κι αν έχω πάει, ό,τι κι αν έχω δει...
Τυχερέ Antoine...
Ανυπομονώ για την τέταρτη φορά που θα επισκεφθώ το νησί... Ίσως του χρόνου...
Καλό μας μήνα!!!

Νίκος Κ. said...

ε ήμουν κι εγώ στη Λέσβο!

Antoine said...

Akon,

Το καλοκαίρι αυτό ήταν... Τ Ε Λ Ε Ι Ο !
Αλλά το Frozen το έβαλα για δύο λόγους. Πρώτον, γιατί άρχισαν ήδη εδώ τα κρύα και θα συνεχίσουν και δεύτερον, γιατί πλησιάζει και το μεγάλο event του Σεπτεμβρίου.

Madonna Live in Athens!

Antoine said...

Helena,

Ούτε τις φωτογραφίες δεν πρόλαβα να σου δείξω από τις διακοπές! Και σου έστειλα νομίζω τον εαυτό μου στην Σαντορίνη...

Ε, καλά περάσαμε στο Barbecue party! Πάμε γι' άλλα τώρα!

Antoine said...

mahler,

Και θα περνάμε καλά για αρκετό καιρό ακόμα, εκτός απροόπτου βεβαίως, βεβαίως...

Antoine said...

brainwaves,

Ακριβώς. Μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι οι διακοπές μου στη Λέσβο επισκιάστηκαν από τη Σαντορίνη. Το νησί έχει μία ξεχωριστή αύρα που κυριολεκτικά σε κυριεύει.
Έχεις πάει ήδη τρεις φορές; Μμμ... νομίζω ότι και εγώ θα καταλήξω έτσι με τούτο το νησί! Το ερωτεύτηκα παράφορα!

Θέλεις στα γεράματά μας να χτίσουμε δύο σπιτάκια δίπλα-δίπλα και να μετακομίσουμε εκεί;

Χαχα! Χαιρετώ!

Antoine said...

Νίκο Κ.,

Ήσουν στη Λέσβο! Εντάξει, είπαμε να ξεκουραστείς το καλοκαίρι αλλά εσύ το παράκανες! Δηλαδή τώρα κάθε πότε θα σε βλέπουμε...

Άντε γιατί έχεις λέιψει πολύ στη Χουακίνα! Καλή δύναμη και υπομονή!

evaggelia-p said...

Κι εγώ Σαντορίνη είχα στα φετινά μου προγράμματα, αλλά μου τα χάλασε το Ακρωτήρι, που εξακολουθεί να παραμένει κλειστό! Να δούμε πόσα χρόνια θα πάρει να φτιαχτεί αυτό το στέγαστρο, γεφύρι της Άρτας έχει καταντήσει. Αν δεν φτιαχτεί, δεν πάω, το δήλωσα.

Καλή βδομάδα, καλό μήνα, καλό φθινόπωρο... και καλές εγγραφές, φοιτητή μου :)

Antoine said...

evaggelia-p,

Δυστυχώς το Ακρωτήρι θα παραμείνει κλειστό για αρκετό καιρό ακόμη! Μου περιέγραψαν αναλυτικά την κατάσταση και μου έκανα και παραγγελία να κάνω άρθρο στη Χουακίνα! Θα δω τι θα κάνω... είναι μία περίπλοκη υπόθεση. Η Σαντορίνη, όμως, είναι μαγευτική κι ας της λείπει το Ακρωτήρι!

Οι εγγραφές, Ευαγγελία, μας είπαν ότι πραγματοποιούνται από 16 έως 30 Σεπτεμβρίου. Ανυπομονώ, όπως και όλοι άλλωστε, να δώσουμε τα στοιχεία μας! Χαχα!

Φιλιά πολλά!

ProFyLaKtiKo said...

χμμμμμμ ζηλεύω αυτό το μοναδικό καλοκαίρι της ζωής που είναι ξένοιαστο γιατί πολύ απλά δεν έχεις τι να κάνεις και απλά περιμένεις να πας στην πόλη των σπουδών σου και κανείς δε σου λέει τίποτα γιατί υποτίθεται έχεις κουραστεί από τις εξετάσεις...

άντε, καλή αρχή!

Morpheus said...

Καλά οι φωτογραφίες σου κόβουν την ανάσα... Μου αρέσουν πολύ...
Αντε να το ζήσω κι εγώ αυτό σε ένα χρόνο...

Antoine said...

ProFyLaKtiKo,

Χαχα... έτσι είναι! Μας έχει μείνει ένας μήνας ξεκούρασης ακόμη και θα τον απολαύσουμε όσο το δυαντόν καλύτερα!

Antoine said...

Morpheus,

Και συ από νησί είσαι, θα έχεις ανάλογες εικόνες! Είναι η καλύτερη περίοδος της ζωής μας! Σου εύχομαι κάθε επιτυχία!

Φιλιά!

fei said...

υπεροχες οι φωτογραφιες
μαλιστα οι δυο τελευταιες θυμιζουν ζωγραφιες
αντε και καλο χειμωνα!!

Antoine said...

fei,

Ζωγραφιά, ε; Ας είναι καλά τα προγράμματα του υπολογιστή!

Καλό χειμώνα! Πόσο θέλω να χουχουλιάσω μπροστά στο τζάκι!

sot said...

Πολύ καλές επιλογές για ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι. Το ίδιο όμορφος να 'ναι κι ο χειμώνας.

Antoine said...

Catherine,

Ναι, καλέ, δε βιάζομαι! Απλώς αδημονώ και εγώ ο καημένος... εξάλλου μας περιμένει και το μεγάλο event του Σεπτεμβρίου!

Antoine said...

sot,

Όμορφα ήταν, αλλά περνάνε πολύ γρήγορα οι άτιμες οι διακοπές! Ελπίζω να βγεις αληθινός για το χειμώνα (σίγουρα δηλαδή...)!

L' Aesthéte Soleil said...

Υπέροχες φωτογραφίες. Και το φθινόπωρο όμως έχει τη γλύκα του!

marionettie said...

Αχ, πόσο μ' αρέσει βρε παιδιά το blog σας! Να στε όλοι καλά, φιλάκια πολλά xx

Antoine said...

L' Aesthéte Soleil,

Προσωπικά το καλοκαίρι δε μου αρέσει ιδιαίτερα. Είναι πολύ ζεστό για τα γούστα μου... απλώς είναι η εποχή των διακοπών. Το φθινόπωρο και ο χειμώνας είναι ρομαντικότερες εποχές και πιο αληθινές!

Χαιρετώ!

Antoine said...

marionettie,

Σε ευχαριστούμε πολύ! Καλή δύναμη και σένα με τις εξετάσεις σου και κάθε επιτυχία!

:-)

Categories