August 2, 2008

Παιχνίδι για τον Αύγουστο...

Η καλή μου φίλη Fei με προσκάλεσε σε ένα blogοπαίχνιδο με τίτλο "Ξεblogάρισμα" (μάλλον δεν έχει σχέση με το διαγωνισμό στον οποίο και συμμετέχουμε).

Οι οδηγίες:

  1. ένα ερωτηματολόγιο το οποίο θα πρέπει να αναρτηθεί και φυσικά να απαντηθεί.
  2. πρόσκληση σε 3-7 φίλους ή εχθρούς
  3. σημειώνουμε οπωσδήποτε και το xeblogarisma.blogspot.com/παιχνίδι


Egon Schiele, Self-Portrait
Έχουμε και λέμε...

1. ΣΕΞ
α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β) είμαι
άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ) είμαι
γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες
δ) είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ΄όλα με προτίμηση σε όλα

απάντηση: β


2. HOBBY

α) μαγειρική - γυμναστήριο
β)
μασάζ - ποδηλασία
γ)
ταξίδια - τοξοβολία
δ)
συναυλίες - κολύμπι
ε) μοντελισμός - βόλτες με το σκάφος

απάντηση: εμ... λίγο δύσκολο (ποιος κάνει τοξοβολία;) αλλά θα απαντήσω το α


3. ΤΕΧΝΗ

α)
μουσική
β)
χορός
γ)
κινηματογράφος - θέατρο
δ)
λογοτεχνία
ε) ζωγραφική - γλυπτική - αρχιτεκτονική

απάντηση: το στοιχείο μου! Θα διαλέξω: α, γ, δ, ε και το β ερασιτεχνικα...

4. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ

α)
αριστερά
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ)
δεξιά
ε)
πάρ'το αλλιώς

απάντηση: το blog αυτό δεν έχει πολιτικό χαρακτήρα και δε δύναμαι να απαντήσω.


5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ
α)
μαθηματικά - γεωμετρία
β)
χημεία - φυσική
γ)
έκθεση και γλώσσα
δ)
ιστορία - γεωγραφία
ε)
θρησκευτικά και γυμναστική

απάντηση: δ


6. ΑΠΑΠΗΜΕΝΟ PET
α) γατάκι
β)
σκυλάκι
γ)
ψαράκι
δ)
πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι

απάντηση: θέλει και ερώτημα! Κάθε φυσιολογικός άνθρωπος έχει στο σπίτι του έναν κροκόδειλο! Αλλά επειδή εγώ είμαι ανάποδος, θα απαντήσω το β

7. ΔΙΑΚΟΠΕΣ

α) στη
θάλασσα
β) στο
βουνό
γ) στη
Μύκονο
δ) στη
Γαύδο
ε) στην Αθήνα

απάντηση: Εμένα μ' αρέσει η Αθήνα...

8. ΧΡΩΜΑ
α)
λευκό
β)
κόκκινο
γ)
μοβ
δ)
μπλε
ε)
μαύρο

απάντηση: το κόκκινο της πορφύρας! Και το μαύρο δε θεωρείται χρώμα...

9. ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

α) κρεβατοκάμαρα
β)
κουζίνα
γ)
τουαλέτα
δ)
σαλόνι
ε)
πατάρι

απάντηση: ε... κρεβατοκάμαρα α

10. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ:
α) 7 ώρες
β) 7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια.

απάντηση: μμμ... τι να πω τώρα! Εντάξει, θα πω το γ αλλά θα το ήθελα και λίγο παραπάνω...


Και η ώρα των προσκλήσεων!
Θα προσκαλέσω με χαρά τους:

Mahler, Lucy of wild flowers, Brainwaves, Σταυρούλα Σκαλίδη, Dyosmaraki, Sideras και... την Helena της Χουακίνα (Έλενα, μόνοι οι δυο μας είμαστε εδω... οι άλλοι μας την έκαναν!).

12 σχόλια/comments:

mahler76 said...

Καλημέρα, καλημέρα.
Εύκολο και εύπεπτο το παιχνιδάκι. Πάω να παίξω. Thanks για την πρόσκληση.

Υ.Γ: Ωστε είσαι σκυλάς??? Εγώ είμαι της γάτας φίλος όπως είναι σαφές.

Antoine said...

Καλημέρα Μahler!

Σκυλάς...? Αααα! Εννοείς ότι προτιμώ τους σκύλους. Αν και μικροτέρος είχα κατά σειρά το Σείριο και τη Λάνσυ (λυκόσκυλα και τα δύο), τώρα μου έχει απομείνει μόνο η γάτα μου η Ρεγγίνα. Αλλά τα σκυλιά είναι πιο υπάκουα και υπομονετικά. Με τη Ρεγγίνα δεν μπορώ να παίξω!

Εσύ, γατούλι μου, μείνε με τη γάτα σου!
Χαιρετώ!

Lorelei Am Rhein said...

Antoine μου,
καλημέρα!
Βλέπω κόλλησες για τα καλά με τον Egon!
Πολύ ωραία!

Συμπαθητικό το παιχνίδι κι ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση!
Συνέχισε να με καλείς (LOL!!!)
και θα λάβω μέρος μόλις κάποιο παιχνίδι με εξιτάρει!

Πολλά φιλιάαααααααααααααααααα!!!!!

Antoine said...

Lucy,

Εμ, τώρα ασχολούμαι με τον Schiele! Μετά δεν ξέρω τι με περιμένει...

Ναι, συμπαθητικό είναι και εύκολο. Τώρα το καλοκαίρι σηκώνει τέτοιες ελαφριές αναρτήσεις!

Φιλάκια!

Horace said...

δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκα όταν είδα το σχόλιο " το μαύρο δεν είναι χρώμα".. είναι κάτι που το λέω συνήθως εγώ! :P

Antoine said...

Horace, τι ευχάριστη έκπληξη είναι αυτή! Πάει καιρός που δεν έχουμε επικοινωνήσει καθόλου... υπάρχουν στιγμές που αναπολώ το καλοκαίρι του 2007 στην ελληνική μπλογκόσφαιρα. Ήταν όλα τόσο ωραία και απλά...

Ελπίζω να μη μας φύγεις ξανά για τόσο...

Talisker said...

Ante !!

κι εγω ειμαι εδω γιατρε μου αλλα ειμαι στη γωνια στην οροφη και δεν με βλεπεις!!!


ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Antoine said...

Talisker,

Μμμ... έλειπες 2 μήνες τώρα και δεν σε προσκάλεσα. Αλλά μου γύρισες και φυσικά είσαι ευπρόσδεκτη και σε προσκαλώ!

Φιλιά!

Talisker Stt. said...

Γιατρε μου
στο συγκεκριμενο παιχνιδι εχω παιξει απο τους πρωτους
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

λιγο πιο κατω ειναι στην επομενη σελιδα

αλλα ειμαι παντα εδω!!:))

Antoine said...

Καλέ, εσύ το έχεις παίξει από τον Ιούνιο! Χαχα... είσαι της γλώσσας, ε; Φιλόλογος είσαι αγαπητή μου;

Horace said...

Μπααα μόνο για διακοπές θα φύγω πια... !!! Τι ωραία, παιχνίδια και εκδρομές βλέπω!

Antoine said...

Horace,

Ωραία αυτή η εκδρομή, ε; Και με λίγη δόση αρχαίων...

Categories