November 22, 2008

Παιχνιδι-ερωτησεις

Πριν πολύ καιρό μας κάλεσε η καλή μας φίλη fei να απαντήσουμε στις παρακάτω ερωτήσεις. Επειδή όμως θα ήταν αγένεια να μην παίξουμε ενώ της το είχαμε υποσχεθεί θα παίξω λοιπόν εγώ.


1)ποιο μυστικό θα ήθελες περισσότερο να ξέρεις;


Που έχουν φτάσεις οι πρώτες ακτίνες του ηλίου.


2)πόσους ανθρώπους του αντιθέτου φύλου έχεις αγαπήσει πραγματικά;

Του αντιθέτου δεν ξέρω του ιδίου αν θες... (πλάκα κάνω)

3)αναγκάζεσαι να αλλάξεις το όνομα σου. τι όνομα θα διάλεγες;

Το όνομά μου μου αρέσει πολύ αλλά αν μου βάζαν ένα πιστόλι στο κεφάλι θα το έκανα Αλέξανδρος.



4)τι θα χάραζε στην ταφόπετρα σου;
Όνομα
1990-2057
"Σας τα 'λεγα, δεν είμαι καλά..."
ή
Και του χρόνου.


5)διάλεξε ένα παραμύθι που πιστεύεις ότι σου ταιριάζει απόλυτα!
Η κοκκινοσκουφίτσα...

6)Διάλεξε καινούργιους γονείς!
Τον Παναγιώτη και την Γεωργία



7)Γράψε τα τελευταία διάσημα λόγια σου!
Κάποια μέρα θα με εγκαταλείψουν όλοι και θα μείνουν μόνοι τους...



8)αν ήσουν συγγραφέας ποιος θα ήταν ο τίτλος του πρώτου σου μυθιστορήματος;

Φυσικά "Για τα μάτια της Χουακίνα"

9)αν ήσουν αυτοκίνητο τι μάρκα θα ήσουν;

Jeep Grand Jerokee



10)αν ήσουν άγριο ζώο τι θα ήσουν;

Τόνος (είναι το μόνο ψάρι που δεν σταματάει ποτέ να κινείται!)



11)για τι πράγμα μετανιώνεις περισσότερο;

Για πολλά που να σου λέω...


12)πες κάτι για το όποιο θα ήθελες να σε θυμούνται
Γιατί να με θυμούνται???



13)θα θυσίαζες τη Ζωή σου για κάποιον;

Μάλλον όχι είμαι πολύ δειλός για να το κάνω...



20 σχόλια/comments:

Helena said...

Den exo logia...


8))))

scalidi said...

Γέλασα πολύ με το "και του χρόνου"... :)))))))))))))))))

χιονουλα said...

jimanant,
μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και που έχεις φιλοσοφίσει τη ζωή...

Για δεύτερο όναμα θα σου τέριαζε το Κούλης (απ' το γλυκούλης...)

Υ.Γ.1 τελικά το αποφάσισες? θα γράψεις κάτι στον τάφο σου? γιατι νόζιζα οτι δεν θα ταφείς, αλλά θα χαρίσεις το σώμα σου στην επιστήμη...:))))

Υ.Γ.2 Σιγά ρε περίεργε..ακου που έχουν φτάσει οι ακτίνες του ήλιου?
και γιατί δε ρωτάς εμένα?

jimanant said...

Helena,
Και εγώ... :))))))))))))))))))))))))

jimanant said...

scalidi,

:)))

jimanant said...

χιονουλα,
Και μένα μου αρέσει...
Επ αυτά δεν τα λέμε παραέξω.
Βασικά θα το χαρίσω το σώμα μου στην επιστήμη αλλά όχι στους γιατρούς στου ηλεκτρολόγους! και μάλλον θα μου κάνουν μνημείο και εκεί θα γραφτούν αυτά που έγραψα.
Σε ρωτάω αλλά μάλλον δεν θες να μου απαντήσεις.

mahler76 said...

i foto me to mnima einai gia tous ametanoitous bloggers? hahahahahhahah
ohi re file pou ti vrikes

jimanant said...

mahler76,
Ακριβώς έτσι για τους αμετανόητους blogger και όχι μόνο (και τους ηλεκτρολόγους).

Υ.Γ. τις πηγές μου ποτέ δεν τις αποκαλύπτω.

ΒΑΣΙΛΗΣ said...

Πολύ εύθυμα όλα αυτά. αλλά βάλτε και καμιά μουσική της προκοπής να παίζει στο blog σας....όλο υποσχέσεις είστε.

Υ.Γ. ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ....ΤΟ blog ΑΥΤΌ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΠΡΩΤΟ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ....ΚΙ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΗ ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ? ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΑΣ? ΣΑΣ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΕ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ?

fei said...

ευχαριστω πολυ που το επαιξες
καποια ηταν πολυ εξυπνα
και καποια με αφησαν εκπληκτη!
:-))

jimanant said...

ΒΑΣΙΛΗΣ,
Καλά θα βάλουμε το τραγούδι που πρότεινες απλά περιμένουμε το κατάλληλο ποστ. Και ναι αποβλακωθήκαμε στο πανεπιστήμιο!

jimanant said...

Akon,
Ναι όμως πιο πολύ ποια σου άρεσε?

jimanant said...

mystery girl,
Αφού σου άρεσε τόσο το παιχνίδι γιατί δεν παίζει και εσύ... Θα χαρώ να δω τις απαντήσεις σου.

jimanant said...

fei,
Αφού σου το είχαμε υποσχεθεί έπρεπε να τηρήσουμε την υπόσχεσή μας. εξαλλου ήταν μια ευκαιρία να αναιβάσω κάτι στην Χουακινα. Τον τελευταίο καιρό με έχει "φάει" το πανεπιστήμιο...
:))

jk in your life said...

ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΕΣ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

Akon said...

Μου άρεσε πιο πολύ που είπες "Φυσικά για τα μάτια της Χουακίνα"..
Και έβαλες και 2057 στην ταφόπετρα..Σε καμια πενηνταριά χρόνια δηλαδή..Εντάξει πολλά είναι!

mahler76 said...

πολλά??? λίγα είναι βρέ. Στο 2057 αναμμένο να φτάσω εγώ που έχω και τα διπλά σας χρόνια.

jimanant said...

jk in your life,
Ευχαριστώ! :))

jimanant said...

Akon,
Ενοείται τι άλλο θα μπορούσα να βάλω?
Ναι το 2057 τι να κάνουμε ας μην είμαστε και αχάριστοι...

jimanant said...

mahler76,
Ε όχι, είναι πολλά... 67 χρόνια ζωής ειναι πολλά. Δεν έχω παραπάνω προσδοκίες...

Categories