March 26, 2007

Τι μαθαίνουμε από τις μητέρες μας

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΝΑ ΕΚΤΙΜΩ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΩΣΤΑ:
"Αν πρόκειται να αλληλοσκοτωθείτε, κάντε το έξω γιατί μόλις τελείωσα το καθάρισμα!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ:
"Να παρακαλάς να βγει ο λεκές από το χαλί!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ:
"Αν δεν διορθωθείς, θα φας τέτοια σφαλιάρα που θα βρεθείς μια εβδομάδα μπροστά!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΛΟΓΙΚΗ:
"Γιατί έτσι είπα, γι' αυτό!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΠΡΟΝΟΙΑ:
"Φρόντισε να φοράς καθαρά εσώρουχα για την περίπτωση που σου συμβεί ατύχημα."

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΙΡΩΝΕΙΑ:
"Συνέχισε να γελάς και θα σου δώσω κάτι για να κλαις!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΟΣΜΩΣΗΣ:
"Κλείσε το στόμα σου και φάε το φαί σου!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΛΑΣΤΙΧΟ:
"Για ρίξε μια ματιά στη βρώμα που έχει ο σβέρκος σου!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΑΝΤΟΧΗ:
"Θα κάτσεις εκεί μέχρι να φας όλο το σπανάκι σου!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ:
"Το δωμάτιο σου μοιάζει σαν να πέρασε ανεμοστρόβιλος από μέσα!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΠΩΣ ΝΑ ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ:
"Αν σου φώναζα γιατί είδα ένα μετεωρίτη να έρχεται κατά πάνω σου, θα
άκουγες τότε;"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΗΛΕΙΑ:
"Υπάρχουν εκατομμύρια παιδάκια που δεν έχουν τόσο υπέροχους γονείς σαν τους δικούς σου!"

Και πάνω απ' όλα...
Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ:
"Εγώ σε έφερα σ' αυτόν τον κόσμο, εγώ μπορώ απαλλάξω τον κόσμο από σένα!"

1 σχόλια/comments:

Doudis said...

Καλά τα διδάγματα από τις μητέρες μας κύριε Δημήτρη (κατάφερες ακόμα και να με κάνεις να γελάσω..)

αλλά πρέπει να κάνετε κάτι για την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας.

Categories