January 15, 2008

The three most expensive paintings


Jackson Pollock, No. 5, 1948
Seller:
David Geffen
Buyer: David Martinez
Price: 140.000.000
$


Willem de Kooning, Woman III, 1953
Seller: David Geffen
Buyer: Steven A. Cohen
Price: 137.500.000$



Gustav Klimt, Portrait of Adele Bloch-Bauer I, 1907
Seller: Maria Altmann
Buyer: Ronald Lauder, Neue Galerie
Price: 135.000.000$

25 σχόλια/comments:

Antoine said...

Προσωπικά, μόνο για το πορτρέτο της Adele Bloch-Bauer του Κλιμτ θα διέθετα τόσα χρήματα...

Οι δύο ακριβότεροι πίνακες δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσιάζουν ιδιαίτερα. Φυσικά, αυτά είναι τα μέχρι τώρα δεδομένα. Η αξία έργων που βρίσκονται σε πινακοθήκες ίσως υπερβαίνει αυτά τα ποσά, αλλά τα εκθέματα των μουσείων θεωρούνται αμετακίνητα και συνεπώς δεν πωλούνται.

Νίκος Κ. said...

ε παραείναι ακριβοί antoine!

sot said...

Συμφωνώ σε μεγάλο ποσοστό.
Μόνο για τον τελευταίο πίνακα θα έδινα κάποιο αξιόλογο ποσόν. Όχι βέβαια τόσα χρήματα, ακόμα κι αν τα είχα. Κι αυτός υπερτιμημένος.
Λίγο θεωρητικά μιλάμε βέβαια :)

Antoine said...

Φυσικά και θεωρητικά μιλάμε! Δε νομίζω κανείς από εμάς να διαθέτει ανάλογη περιουσία.
Βασικά στην αγορά έργων τεχνης σε τόσο μεγάλες τιμές υπογραμμίζω ένα κοινωνικό φαινόμενο που συνατάμε στην άρχουσα τάξη. Για λόγους επίδειξης -ότι κάποιος έχει στο σαλόνι του έναν αυθεντικό Κλιμτ ή έναν αυθεντικό Πόλοκ- αγοράζουν έργα που ούτε κατανοούν την αξία τους ή ακόμα χειρότερα αγοράζουν δίχως να έχουν καμία επαφή με το αντικείμενο. Ωστόσο, δεν αποκλείω το ενδεχόμενο συλλεκτών στους οποίους ισχύουν άλλα πράγματα.

Τέλος πάντων, μια αλήθεια είναι ότι η τέχνη υποβοηθάται από τους πλούσιους κυρίως και τούτο δεν μπορεί κανείς να το διαψεύσει.

Γεια και στους δύο, Νίκο και sot!

Roadartist said...

δεν θα εδινα ποτε τοσα χρηματα για πινακες ακομα και αν τα ειχα. Σορυ το θεωρω εξωφρενικο..

Lorelei Am Rhein said...

Η ταραγμένη προσωπικότητα του Πόλοκ,
απεικονίζεται ανάγλυφα μέσα σε αυτόν τον πίνακα, αλλά δεν θα τον έβαζα στο σπίτι μου ούτε και τζάμπα!
Δεν θέλω να υποτιμήσω τον καλλιτέχνη, αντιθέτως!
Αλλά αυτό το συγκεκριμένο έργο, δεν μού δημιουργεί καμμία εσωτερική αρμονία, αντίθετα με αποσυντονίζει...
Για Κλιμτ θα έδινα, αν είχα, αλλά όχι τόσα, προφανώς!
Φιλιά!

μαριάννα said...

Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα! Να σε χαιρόμαστε! Να έχεις ότι ποθείς στη ζωή σου! Απόψε πού θα το γιορτάσεις; Παίζει παρτάκι; ;)

Οι τιμές των έργων είναι στη σφαίρας της φαντασίας και ποτέ δεν ασχολήθηκα. Το έχω πάρει απόφαση. Ότι θα ήθελα πολλά αγαπημένα, θα τα ήθελα. Αλλά και τα λεφτά του Θέμου να έβγαζα :P δεν παίζει...

Φιλιά πολλά! Καλημέρα!

Antoine said...

Σε ευχαριστώ πολύ, Γητεύτρια, που με θυμήθηκες!

Ε, σήμερα είναι Πέμπτη και δεν έχουμε πολλές επιλογές παρά το κλασικό του διαβάσματος. Αύριο όμως...

Talisker said...

Antoine..νομιζω σου 'χα πει ποσο μου αρεσει ο Πολοκ ..οι κηλιδογραφιες ...που δεν εχουν να κανουν με ντιβιζιονισμο..
-απιστευτη τεχνικη..

μπαινεις μεσα στον πινακα εισαι μεσα στον τεραστιο καμβα..

περασα να σου πω ενα γεια βιαστικο
αλλα σιγουρα θα ξαναρθω μετα..
τωρα που τον ειδα με τραβαει σαν μουσικη απο μαγικη φλογερα...
θα σου μιλησψ λιγο και για τη ζωη του..
α ναι Αντωνη μου ηταν γνησιος ντεκαντανς...

-η τεχνικη σαν συλληψη με συναρπαζει περισσοτερο απο το αποτελεσμα..

καλη σου μερα!

Talisker said...

-Ασμα!!:)Placebo!

Antoine said...

Talisker,

Περιμένω οπωσδήποτε την καλλιτεχνική σου διείσδυση στον Πόλοκ!

Καλά... τι βιαστικό γεια μου λες! Σήμερα έχω τη γιορτή μου! Αντωνάκη με βάφτισαν!

Talisker said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
ΔΕΝ εχω κανεναν Αντωνη και δεν ηξερα πως ειναι σημερα η γιορτη!!!

Πολυχρονος Αντωνη!!!!
Γερος δυνατος::))

(αντε τωρα εχω εσενα:) θα το σημειωσω για του χρονου!)

Πολυ διαβασμα -δεν σε φοβαμαι-
και αξιοσυνη με την αξια σου!Καθε επιτυχια!

Antoine said...

Ευχαριστώ πολύ, γλυκιά μου!

Νομίζω πως πρέπει να κάνουμε ένα διαδικτυακό Placebo-πάρτι εμείς οι δύο. Συμφωνείς;

Helena said...

Να σε χαιρόμαστε Antoine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ !!!!!!!Oτι επιθυμείς αγόρι μου και βεβαία να εκπληρωθούν οι στόχοι σου !!! (ξέρεις εσύ…)

Antoine said...

Έλενα, από πότε έχω να σε δω; Πρέπει να πέρασαν πολλά... λεπτά.

Σε ευχαριστώ και για τις ηλεκτρονικές ευχές σου!

Roadartist said...

Xρόνια σου πολλα και κυρίως καλά :)

sot said...

Χρόνια πολλά, τεράστιο πνευματικό πλούτο (δεν ξέρω για τον υλικό, αλλά αυτόν δείχνεις πως έχεις τη ικανότητα να αποκτήσεις) και όλα όσα ποθείς εύχομαι.

Antoine said...

Roadartist & sot,

Σας ανταποδίδω τις ευχές κι ας μην έχετε τη γιορτή σας!

Ειδικά σε σένα, sot, σου λέω πως μια μέρα για θα γίνω αυτό που μου εύχεσαι και θα λες εσύ μετά: "Εγώ με τον Antoine μιλούσα στο ίντερνετ".

Γεια!

jimanant said...

Χρόνια πολλά! Να σαι χαιρόμαστε εμείς και όλοι οι υπόλοιποι "ηλεκτρονικοί" φίλοι σου. Σου εύχομαι... ξέρεις εσύ. Και του χρόνου με πολλές επιτυχίες για την Χουακινα μας.

Lorelei Am Rhein said...

Αντώνη μου,

χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!
Να ζήσεις πολλά και όμορφα χρόνια, γεμάτα υγεία, καλλιτεχνία, αγάπη και ό,τι άλλο επιθυμείς!
Καλή πρόοδο στα μαθήματα και πολλές επιτυχίες!

Υγ. Στα έγραψα και στο μπλογκ μου, και καλά που μού το θύμισες, γιατί σε αυτά είμαι πολύ αμελής!
Άσε, που δεν ξέρω πότε είναι η κάθε γιορτή, εκτός από ελάχιστες!

Antoine said...

Lucy μου,

Ξέρεις ότι είσαι η αδυναμία μου και ομολογώ ότι μου αρέσει να μου λένε "χρόνια πολλά". Βασικά, αυτό που επιθυμώ περισσότερο αυτή τη στιγμή είναι αυτό που υπονοεί παραπάνω ο jimanant, που αν όλα πάνε καλά θα σας το αποκαλύψω το καλοκαίρι...

Φιλάκια!!!

sot said...

Με όλη μου την καρδιά στο εύχομαι (είμαι βέβαιος πως θα το καταφέρεις)

dyosmaraki said...

Εστω και καθυστερημένα εύχομαι με όλη μου την ψυχή Χρόνια Πολλά με υγεία ευτυχία, επιτυχίες και ......κάποτε έναν αγαπημένο πίνακα να κοσμεί το σαλόνι του σπιτιού σου......
Καλό σου απόγευμα

Antoine said...

Σε ευχαριστώ πολύ, Ελένη!

Και εσύ γιορτάζεις μαζί με τη δική μας Έλενα! Δεν πρόκειται να σε ξεχάσουμε.

Nathalie said...

Κλιμτ respect βέβαια αλλά μου αρέσει πολύ και ο Pollock. Ο δεύτερος πίνακας έχει κάτι που μ'εξιτάρει αλλά δε θα τον είχα για δεύτερο.

Categories