December 24, 2008

Χριστούγεννα περίπου στο... '95

Καλά Χριστούγεννα και Χαρούμενο το Νέο Έτος!



22/12/1995
Χριστούγεννα του '95... ίντριγκα, δολοπλοκίες και πάθος κατέκλυζαν εκείνη τη γιορτή του νηπιαγωγείου...
...ποια άραγε θα ενσάρκωνε την Παναγία σ' εκείνη τη φαινομενικά αθώα παιδική γιορτή;

Και όπως ήταν φυσικό, η Helena συμμετείχε στην οντισιόν της δασκάλας για το ρόλο. Αλλά τα σκοτεινά κυκλώματα δεν άφησαν να εξελιχθεί αυτό το πηγαίο ταλέντο στον πρωταγωνιστικό ρόλο!


Αλλά... το ρόλο του Ιωσήφ πήρε ο... Jimanant!



-Antoine: Πώς τον πήρες το ρόλο, ρε!!!
-Jimanant: Με την αξία και την ομορφιά μου!
-Antoine: Με ποια!!!!! Να χαθείς, έβαλες μέσο και πήρες το ρόλο! Και σου βάλανε και αυτό το τσεμπέρι στο κεφάλι!
-Jimanant: Τι λες ρε, που με το ζόρι πήρες το ρόλο του τσοπάνη!



-Antoine: Δεν ήμουν απλός τσοπάνης, αν θες να ξέρεις! Ήμουν ο άρχων των χοιροβοσκών και με πορφυρό μανδύα όπως βλέπεις...
-Jimanant: Δεν το σχολιάζω... τι να πει και η Helena που μπήκε στο μπούγιο των αγγέλων!



-Helena: Δεν ήμουν ένας απλός άγγελος! Ήμουν ο πιο όμορφος και ο πιο λαμπερός!
-Antoine & Jimanant: Ψωνάρα!!!
-Helena: Δε φταίω εγώ που οι άλλοι πλήρωσαν τη δασκάλα! Εγώ ήμουν ένα αθώο μικρό κορίτσι!



That's all, folks!

...

Την επόμενη χρονιά μεγαλώσαμε! Πήγαμε στο Δημοτικό!



Η γιορτή ήταν ένα αριστούργημα από άποψη θεματολογίας!
Η νύχτα (η άγια), τα άστρα, τα έλατα, οι καλικάντζαροι και τα δώρα μαζευτήκανε και κάνανε γιορτή! Τώρα τι γιόρταζαν...


Μου πάει πολύ το καφέ καλσόν!
Αλλά αυτή την παγαποντιά με το καφέ παντελόνι δε θα την ξεχάσω ποτέ, Antoine!



Ουπς! Αυτή ξέμεινε από τα προνήπια του '94!
Αυτήν την ξινίλα στα μούτρα από μικρός την είχα! Χιχι!


Και τέλος...
το
ΠΑΚΕΤΟ!



Με κάνανε πακέτο! Με ποιο κριτήριο;;;


Η Catherine ήταν σε άλλο σχολείο...

To post επιμελήθηκε από: Helena, Antoine & Jimanant

58 σχόλια/comments:

Antoine said...

Καλά ήμουν ο σταρ της παράστασης, δεν το συζητώ!

Αλλά το καλύτερο ήταν η Έλενα της 1ης Δημοτικού... καλά, πακέτο;;;
Χαχαχαχαχαχαχα!

Καλές Γιορτές!

Hfaistiwnas said...

καλά! Τρελάθηκα! χαχαχα!
Αξιολάτρευετοι όλοι και όλες!!!!
Καλά Χριστούγεννα παιδιά!!!!

χιονουλα said...

ημουν κι εγω εκει!
συμμετειχα κι εγω στο τρελο αυτο παρτυ!
ειμαι στην δευτερη φωτο η πρωτη απο αριστερα (με τη στολη μιση παρανυφακι και μιση αγγελος!!!)
καλα, που τις θυμηθηκατε;!

jimanant said...

Καλά τι βύσμα είχα για να γίνω Ιωσήφ??? εδώ που τα λέμε είχα όλα τα προσόντα... (Να τα ακούνε κάποιοι κάποιο που και χοιροβοσκός όπως λένε πολύ τους πάει...)
Καλά δεν το συζητώ για το πακέτο απλά πού το σκέφτηκε η δασκάλα...
Ανεπανάληπτη αυτή η γιορτή ότι νάνε είχε... Χρόνια πολλά σε όλους και καλές Γιορτές...
Απλά τέλεια εκείνα τα χρόνια...

Helena said...

Kala Xristougenna se olous...

Nai, ma paketo... pote den egina Panagia...

Antoine ... esu na filas ta probata s
kai na mh milas gia to eksaisio peritiligma m :pppppp

Kales giortes paidakia !!!

Από μικρό κι από τρελό said...

κοίτα κει βρε φατσούλες!
κουκλάκια ήσασταν!


καλά χριστούγεννα σε όλους σας!

καλές γιορτές!!!


σμαατς!

::Zlatis Chris said...

Ε αυτό δεν το περίμενα! Τρομερή ιδέα και αξιολάτρευτη υλοποίηση. Μου φτιάξατε την ημέρα!

Καλές γιορτές και η γέννηση του Θεανθρώπου να φωτίσει έστω και λίγο τις ψυχές μας για να γίνουμε καλύτεροι και πιο χρήσιμοι άνθρωποι!

Το Alma Libre εύχεται στην παρέα της Xouakina χαρούμενα Χριστούγεννα!

jk in your life said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ GMAIL.ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΒΗΣΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΒΡΙΖΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Η GOOGLE.META EΓΡΑΦΕ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΣΒΗΣΕΙ.ΤΙ ΝΑ ΕΓΙΝΕ;ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΒΗΣΕΙ;ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΕΔΩ ΤΑ ΛΕΜΕ.

Akon said...

Τι καλά που έχετε φωτογραφίες για να τα θυμάστε..
{Μου θυμίσατε και τα δικά μου τώρα..}
Τι ωραίες εποχές!!!
Καλά Χριστούγεννα.

jk in your life said...

ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ

jk in your life said...

Αγαπητοι μπλογκερς (ο θεος να σας κανει) blackmirror και jk η Google σαν ανακοινωνει με μεγαλη της χαρα πως σας διαγραφει οριστικα το μπλογκ!!!! χαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχα ρε μαλακες ξερετε ποιος ειμαι? ο ανωνυμος που κοροιδευατε!!!! ειδατε? βρηκα ολα τα στοιχεια σας και μαντεψτε! εφτιαξα ενα ψευτικο e-mail και σας εκανα να δειτε τη δυναμη μου!!! και πιο πολυ εσυ jk που μου χωθηκες αγρια! περιμενεις να δεις το μπλογκ σου? κατσε περιμενε! διαγραφτηκε τελειως!!! αντε γεια ! ααααντε γεια!!!

::Zlatis Chris said...

Ρε παιδιά πείτε και μας τους αγράμματους bloggers τι παίζει με τη google, άμα είναι να κάνουμε επίθεση στα πλωτά data centers της...

(Α, ρε Xouakina λαό που μαζεύεις... )

jk in your life said...

ΤΟ GMAIL ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ gteamblogger@gmail.com


ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΓΡΑΨΕΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΑ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΛΕΙΝΟΥΝ.ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΜΑΘΕ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΠΡΩΤΑ.ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ GOOGLE.ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΟΤΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑ.ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ GOOGLE ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΓΡΑΦΤΗΚΕ

Antoine said...

Από μικρό κι από τρελό,

Είδες τι πανέμορφες φατσούλες που είχαμε!
Καλά Χρσιτούγεννα και πλέον ας ευχόμαστε Καλή Πρωτοχρονιά!

Antoine said...

Akon,

Εμπρός, εμπρός... να δούμε και τις δικές σου φωτογραφίες!
Εσένα τι σε είχαν ντύσει;;;

:)

Antoine said...

Zlatis Chris,

Είδες πόσο ταλαντούχα συμφοιτήτρια έχεις! Αλλά και τα υπόλοιπα παιδάκια καλά ήμασταν, αν και δεν είχαμε τη λάμψη της Έλενας!

Δεν έχω καταλάβει τι έχει γίνει με τον jk...

::Zlatis Chris said...

@ antoine

Ναι, ναι ακόμη θαυμάζω το πακέτο! Ωραίο φιόγκο έχει πάντως... χαχα! Α, ρε Έλενα τι σου κάνουν τα κυκλώματα!

Μήπως Έλενα να κάνεις και μια guest εμφάνιση στο... Πάμε Πακέτο με τη λατρεμένη Παοκτσού Βίκυ???...

jk in your life said...

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ GMAIL ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΑ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΜΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ.ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΑΝ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΜΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ.

::Zlatis Chris said...

@ jk. Φίλε μου τώρα κατάλαβα τι έγινε και είναι πολύ στενοχωρημένος και οργισμένος ταυτόχρονα! Με συγχωρείς αλλά με την παράθεση των mail δεν είχα καταλάβει τι έγινε...

Εύχομαι να βρεις ποιος το έκανε και να ανακτήσεις το blog σου! Καλές γιορτές όπως και να έχει...

ps. Ένα αρχικό βήμα είναι να ψάξεις την IP των mail που σου έστειλε και να τον εντοπίσεις γεωγραφικά τουλάχιστον. Μετά προχωράς αναλόγως.

Το γεγονός ότι σου ζητήθηκε να δώσεις τους κωδικούς σου σε ένα άγνωστο και εσύ (κάκώς) τους έδωσες παραπλανημένος από τα λεγόμενα του νομίζω πως δυσκολεύει τη κατάσταση καθώς δεν σε χάκαραν αλλά σου υπέκλεψαν κατά κάποιο τρόπο τους κωδικούς και μπήκαν σαν κύριοι...

Τελος πάντων βρες τις IP και όλο και κάτι μπορεί να μπορέσουμε να κάνουμε!

mahler76 said...

α, και καλά Χριστούγεννα και να περνάτε τέλεια.

mahler76 said...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ τι τρελοκομεία που είσαστε από μικρά!!!

Ρε πολύ μου άρεεσε η ανάρτηση. Σας εύχομαι να είσαστε έτσι για πολλές δεκαετίες (εννοώ έτσι μαζί όχι να ντύνεστε καρναβάλια στις γιορτές).

Πάντως εγώ όταν είδαν την φωτό με την κόκκινη μπέρτα λέω τι στο διάλο θέλει η Κοκκινοσκουφίτσα στη φάτνη?
Μα Κοκκινη μπέρτα ο βοσκός? που ακούστηκε? χαχαχαχα

φοιβη said...

τι να κάνετε και σεις? μικρα παιδιά ήσασταν, τρελες δασκάλες είχατε...
έπρεπε να σας βάλουν και σας ένα ρόλο...τόσα παιδια εξαντήθηκαν οι κανονικοι ρόλοι.

πάωτως antoine και jimanant μέσα έπαισε η δασκάλα που σας έντυσε δέντρο. απο τοτε φαινοσασταν οτι θα γίνετε "φυτα"...:))

Νικολέττα said...

Ti teleies fotos.Pantos den exete allaxei katholou!!ok isos na exete psilosei,omorfinei alla kata ta alla eiste idioi!xronia polla!kai Antoni check your e-mail,please!see ya!xairetismata se olous/oles!

Keen On Boys said...

Έχω ψοφήσει στο γέλιο με το πακέτο (sorry, η σύλληψη του costume είναι απλά θεϊκή!)

Πολύ γλυκούλια είστε ρεεεε! :)
Καλες Γιορτέεεες

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

KAΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΔΕΝ ΕΔΩΣΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΤΗ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ.ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΑΝΟΙΞΑ ΝΕΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΦΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΩ.ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΛΥΠΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ;ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΛΩ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ.

Helena said...

Xairomai pou gelate me to paketo m...

@Chris
Oraia idea ... kai meta tha skaso myth kai sto panepisthmio ...

"mphte sto tmhma Dioikyshs Texnologias foithtes kai bghte paketa..." xixi

see yaaa paidakia

Antoine said...

mahler,

Εεεε! Όχι και κοκκινοσκουφίτσα!!!
Ήμουν βοσκός ευγενικής καταγωγής εγώ και φορούσα την πορφύρα... χιχι! Δε βλέπεις οι άλλοι 3 τσοπάνηδες, εεε... βοσκοί ήθελα να πω, πώς ήρθαν ντύμενοι;;;

Καλή συνέχεια στις γιορτές μας!

Antoine said...

Γεια σου Νικολέττα!

Το θυμόσουν, βλέπω, το blog μας!
Καλές Γιορτές και από δω!

Antoine said...

Keen On Boys,

Όπως λέει η Helena παραπάνω... θα της κρεμάσουν κουδούνια στη σχολή!
Χαχαχαχαχα! Μα πακέτο;;;
:)

Antoine said...

Ο ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟΣ Ο JKOK,

Ομολογώ ότι το παλιό σου όνομα "jk in your life" μου άρεσε περισσότερο!

Καλές γιορτές, καινούργιε Σκρουτζ!

seniorita said...

αχ τι γλυκιά ανάρτηση και τι καλά που είστε από τότε φίλοι και συνεχίζετε!
χρόνια σας πολλά παιδιά!

amazone said...

Γλύκες όλοι σας.
Εντυπωσιακή ανάρτηση.
Καλά Χριστούγεννα παιδιά....


Υ.Σ Να κάνετε παρόμοια ανάρτηση
και για τις Απόκριες.Ανυπομονώ :D

Helena said...

poluu oraia idea auth gia ta karnabalia... an gelasate me to paketo m ekei na deite...

Filia

::Zlatis Chris said...

xaxaaxaxa!! den to xanooo!!!!

alla thelo kai live enfanisi olis tis omadas sto party sto zero etsi??? xaxa!

μαριάννα said...

Θερμές ευχές για μια χρονιά ευτυχισμένη με όνειρα εξεγερμένα, όνειρα φοιτητικά, όνειρα φλογισμένα! Δεν έχει σημασία αν γίνουν αληθινά, σημασία έχει, τέτοια να είναι τα όνειρά σας!

Την αγάπη μου σε όλους σας!
Και πολλά φιλιά!

sot said...

Ο καλύτερος τρόπος για να δώσετε χριστουγεννιάτικο χρώμα στο μπλογκ.
Μακάρι να γιορτάζετε σ' όλη σας τη ζωή αυτές τις μέρες με τη χαρά που έχουν τα μικρά παιδιά.

Anonymous said...

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΜΙΑΚΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΧΟΥΑΚΙΝΑ !

Antoine said...

μαριάννα (που σε συνήθισα γητεύτρια),

Την δεχόμαστε την αγάπη σου και σου στέλνουμε και εμείς τη δική μας!
Να περάσεις τέλεια το νέο έτος (ΟΛΟ το 2009)!
;)

Antoine said...

sot,

Με τη χαρά τωνμικρών παιδιών ναι, αλλά όχι και με τις φωνές τους! Για 1 ώρα όλα τα μικρά ζουζούνια είναι τέλεια... για περισσότερο όμως...

Καλή Πρωτοχρονιά!

ioannis_the_great said...

Απίστευτο !!!! Ενα απο τα ωραίοτερα θέματα που έχω διάβασει αυτές τις μέρες. Μπράβο σας παιδιά που δεν μασάτε να βάλετε κάτι τέτοιο. Καλή χρονιά να έχετε

Lorelei Am Rhein said...

Αχ! Το Αντουανάκι μου!
Δεν κάνω εγώ χωρίς το Αντουανάκι μου και το ξέρει!
Δεν μού αρέσει καθόλου, που χανόμαστε...να δούμε πότε θα μαζευτούμε...εγώ δλδ!
χαχχχαααα

Γλυκό μου μικρό,
αλλά και υπόλοιπη παρεΐτσα Χουακίνας, σάς εύχομαι ένα πανέμορφο 2009!

Γεμάτο αγάπη, υγεία και πάρα πολλές χαρές!
Kαι φυσικά χρήμα...δυστυχώς απαραίτητο, το άτιμο!

Να είστε όλοι καλά!

Σάς φιλώ με αγάπη!

Εαρινή Συμφωνία said...

Χε χε χε χε! Ευθυμήσαμε επιτέλους! Να είστε καλά και να θυμάστε ότι φέτος είναι Ετος Ρίτσου!!!!

sot said...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Antoine said...

ioannis_the_great,

Να 'σαι καλά! Γιατί να διστάζουμε...?
Και καλή χρονιά!

Antoine said...

Lucy of wild flowers,

Ντροπή που μου έχεις χαθεί! Σε συγχωρώ όμως, διότι κι εγώ έχω παραμελήσει αρκετά τις ηλεκτρονικές μου ιδιότητες...

Καλή χρονιά με ευτυχία σε κάθε τομέα, αγαπητή μου!

Υ.Γ. Ω ναι! Είναι απαραίτητο το άτιμο! Χιχι! :)

Antoine said...

Εαρινή Συμφωνία,

Αγαπημένη μας Αγγελική μας έκανες ποδαρικό και ελπίζουμε να είσαι τυχερή! Χαχα!
Θα ενημερωνόμαστε από σένα για τα δρώμενα! ;)

Antoine said...

sot,

Τι να σου απαντήσω... α ναι!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Keen On Boys said...

Άντε ρε παιδιά, άλλο πόστ δεν έχει? :Ρ
Καλή Χρονιά και απο μένα!

Antoine said...

Keen On Boys,

Πολύ ανυπόμονος είσαι εσύ! Κάτι ακόμα θα βάλουμε, αφού το ζητάς τόσο επίμονα!

HaLiaS said...

Καλή χρονιά
με υγεία
να παράμεινετε πάντα παιδιά...
όσο μπορείτε κι όσο σας το επιτρέψουν
είναι ωραίο να επιστρέφουμε έστω και φωτογραφικά σε εκείνη την εποχή
θυμόμαστε, γινόμαστε παιδιά, γελάμε
και κοιτάμε μπροστά
μακάρι πιο αισιοδόξα
μακάρι πιο χαμογελαστά
με πολλά όνειρα
να είστε καλά:)

dyosmaraki said...

Χα χα χα
Ομορφες φατσούλες...
Ομορφη η ανάρτηση, τρυφερή και επίκαιρη...Εύχομαι να γεράσετε και να είστε ακόμη καλοί φίλοι, οι παιδικές φιλίες δεν ξεχνιοπύνται εύκολα.
Εν τω μεταξύ σας στέλνω τις καλύτερες ευχές μου για καλή χρονιά, ευτυχία πολλή, γλυκές ημέρες και εμπειρίες και χαμόγελα, πολλά χαμόγελα
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σας εύχομαι

Talisker said...

TI ΜΟΥΡΙΤΣΕς ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ??????????

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ειστε ολοι αξιολατρευτοι...
Ευχομαι η νεα Χρονια
να ειναι ακομα καλυτερη απο τη περσυνη

και να πεταξετε
"σαν τα τρελλα πουλια της νιοτης"

φιλια πολλα
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ:::))))))

Theogr ο κηπουρός said...

Με λίγη καθυστέρηση ήρθα για να σου ευχηθώ Καλή Χρονιά και να σε ευχαριστήσω που επισκεπτόσουν τον κήπο μου. Να είμαστε καλά και να τα λέμε και φέτος.

Antoine said...

HaLiaS,

Μας έδωσες τις ομορφότερες ευχές!
Καλή Χρονιά!

Antoine said...

dyosmaraki,

Δεν το συζητώ... ήμασταν τα ομορφότερα παιδιά του νηπιαγωγείου!
Καλή Χρονιά και καθε ευτυχία!

Antoine said...

Talisker,

:)
Καλή Χρονιά! Εύχομαι κάθε ευτυχία και χαρά να έχεις το 2009!

Antoine said...

Theogr ο κηπουρός,

Ευχαριστούμε! Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

Categories