February 9, 2009

Η μεγάλη ενηλικίωση...


Το τελευταίο και καταϊδρωμένο μέλος της Xουακινα μας σήμερα ενηλικιώνεται... επιτέλους γιατί μας έσκασε να μεγαλώσει, όλο γκρίνια και παράπονα ήταν!!!! Τι τραβήξαμε μια χρονιά τώρα κάτι τι ακούσαμε είναι άλλο πράγμα... πραγματικό μαρτύριο!!!! Ακόμη τον ανεχόμαστε όμως γιατί είναι ο μπέμπης της παρέας. Είναι λάτρης της τέχνης και ο γιατρός μας, μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε! Ναι, ναι, ο
Antoine μας σήμερα κλείνει τα 18 μια μέρα μετά τη Xουακινα μας. Γι' αυτό έχουμε διπλή χαρά!!!! Ευχόμαστε να πετύχει τους στόχους του και τα όνειρά του με τα μυαλά μέσα στο κεφάλι του φυσικά... θα είμαστε πάντα δίπλα του και να θυμάται πως τον αγαπάμε ακόμα κι όταν τον στεναχωρούμε αλλά κι όταν μας πρήζει και γκρινιάζει λίγο παραπάνω.... άντε και με μια καλή κοπέλα τώρα και θα γίνουμε complet...



(σχόλιο jimanant) Όσο και να γίνεις πάντα το μωρό μας θα είσαι...

35 σχόλια/comments:

ソラ(Sola) said...

♪(゚▽^*)ノ⌒☆ Hello.

Congratulations on the birthday.

I hope I can make friends with people in the world.
\(○^ω^○)/
If it is not unpleasant that you visit my blog.
I hope for that you visit my homepage.
( ´∀`)
In my blog, animation to make it sing by software (Vocaloid) has been opened to the public.
Moreover, there is a work that is processed 3D, too.

Please look if you are interested. ( ̄ ̄▽ ̄ ̄)

And when the seen impression is written, it is glad.
。" ゚☆,。・:*:・゚★o(´▽`*)/♪Thanks♪\(*´▽`)o゚★,。・:*:・☆゚"

jimanant said...

Συμφωνώ απόλυτα... Ειδικά με τις 2 τελευταίες σειρές...

Τέσπα άντε χρόνια πολλά να τα εκατοστίσεις κτλ κτλ.

Υ.Γ Σου κάναμε τελικά ποστ δεν χρειαζόταν να μας το θυμίσεις 200 φόρες...

Hfaistiwnas said...

Χρόνια πολλά!!!!!!! και καλά!
Ότι επιθυμείς!!!

ΥΓ. πωωω ππως πέρασαν έτσι τα χρόνια.. (για μένα λέω..)

Alexandros said...

Χρόνια Πολλά, Χρόνια Καλά, Χρόνια Τρελά... Ό,τι επιθυμείς!

Horace said...

Χρόνια Πολλά Αntoine ( σε ένα τέταρτο έχεις γενέθλια αλλα δεν πειράζει, πιάνονται οι ευχές για τα προεόρτια)

ό,τι ποθείς
να τα εκατοστήσεις!!!

Antoine said...

Επιτέλους!
Έγινα 18! Μέχρι και ο κύριος Sola από την Ιαπωνία ήρθε να μου ευχηθεί. Αχ, σε ευχαριστώ κύριε Sola μου!

jimanant,
Ε, δε θα αλλάξω ξαφνικά στα 18!

Antoine said...

Ευχαριστώ Αλέξανδρε!
Ας είναι πολλά και καλά!

Antoine said...

Ευχαριστώ Ηφαιστίωνα! Έχω μια μέρα διαφορά γενέθλια με τη Χουακίνα!

Antoine said...

Horace,

Πλέον έχει αλλάξει η μέρα και έχω γενέθλια! Και επίσης, πλέον είμαι και επίσημα μεγάλος... λέμε τώρα!

Horace said...

χαχαχαχαχαχα

Αγάπη μου δεν γίνεσαι μεγάλος όταν κλείνεις τα 18!
Και μεγάλος δε σημαίνει ότι ωριμάζεις κιόλας!
Και γω νιώθω γριά αλλά δεν είμαι!

Έχεις όλη σου τη ζωή γιανα γίνεις μεγάλος... τώρα πρέπει να ξεκλέψεις χρόνο για να χαρείς τα 18!

Πολλές ευχές για μια υπέροχη χρονιά που ανοίγεται μπροστά σου!
Φιλιά, Καλό ξημέρωμα!

Akon said...

Χρόνια πολλά στο blog (για χτες) και χρόνια πολλά Antoine (για σήμερα)!!
Να τα εκατοστίσεις!

mahler76 said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ τρελογιατρέ! επιτέλους τώρα θα μπορούμε να σου λέμε βρωμόλογα στο μσν χαχαχαχα

Καλλιόπη said...

Χρόνια Πολλά Antoine!
και πρόσεχε!τώρα πια δεν έχεις δικαιολογίες...ξέχασε όσα ήξερες!

Subtitle said...

Καλημέρα!
Και χρόνια πολλά και δημιουργικά για τη Χουακίνα!
Και χρόνια πολλά και ευτυχισμένα Antoine!
Να έχετε πάντα παιδιά την ίδια όρεξη για ζωή και την ίδια αγάπη για την τέχνη και τον συνάνθρωπο!
Και του χρόνου!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ.ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ.ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ.

Antoine said...

Horace,

Μακάρι να πιάσει η ευχή και η χρονιά να είναι τέλεια! Αν και πιο τέλεια από την περσινή... λίγο δύσκολο!
Μέχρι και Μαντόνα είδα το 2008!
Χαχαχαχαχα!

Antoine said...

Akon,

Και εγώ και η Χουακίνα είμαστε Υδροχοάκια!

το κορίτσι που ήθελε πολλά said...

χρόνια πολλάααααααα!!!!!αντε και να περάσουμε εκεί που θέλουμε!
εγώ ακόμα ανήλικο πάντως =(

Antoine said...

mahler,

Ενώ πριν δε μου έλεγες... χαχαχαχαχα!

Antoine said...

Καλλιόπη,

Έχω δικαιολογίες ακόμα, διότι τι και αν έγινα 18... πάντα ο μικρότερος θα είμαι! Και θα γίνεται πάντα το δικό μου!
Είμαι πολύ κακιασμένος στην πραγματικότητα!

Antoine said...

Καημέ,

Ειδικά για το συνάνθρωπο! Φαντάζομαι εσένα εννοείς... :D
Ευχαριστώ και θα ανταποδώσω και στα δικά σου γενέθλια!

Antoine said...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

Να τα χιλιάσω λίγο δύσκολο, αλλά θα φτάσω μέχρι μια προχωρημένη ηλικία!

Antoine said...

το κορίτσι που ήθελε πολλά,

Εγώ πέρασα πέρσι εκεί που ήθελα! Κερδίζω χρονιά! Χαχα! Ευχή για σένα!

seniorita said...

χρόνια πολλά ντόκτορ αντουάν!!ό,τι ποθείς!!
και χρόνια πολλά και στο μπλογκ για χτες!!

Antoine said...

Συμπολίτισσα seniorita, σ'ευχαριστώ προσωπικά για τα γενέθλια μου αλλά και εκ μέρους όλων για τη Χουακίνα!
:)

aggeliki said...

antonakiiiiiii XRONIA POLLA POLLA...
na'sai panta kala..
oti epithumeis stn agkalitsa sou na to breis!!!
polla mmmmmakia

HaLiaS said...

Χρόνια πολλά να τα εκατοστήσεις antoine! αν και ......θα έρθει η στιγμή που θα θες κάποια στιγμή να φύγει από πάνω σου η ταμπέλα του ενηλικου!

να είσαι γερός!
να χαμογελάς!
να πετυχαινεις όνειρα και στόχους!
πολύχρονος υδροχοάκι.
καλό ξημέρωμα!

sot said...

Χρόνια πολλά και χαρές πολλές να ζήσεις.
Χρόνια πολλά* και χαρές πολλές** και σ' άλλους να χαρίσεις.

* μέσα από τη μελλοντική δουλειά σου
** μέσα από τη συνολική σου παρουσία

Καλλιόπη said...

έτσι έλεγα κι εγώ κάποτε ωσπου κάποια στιγμή βρέθηκα να μην είμαι...
δεν πειράζει!
απόλαυσέ το όσο μπορείς!

Antoine said...

HaLiaS,

ΑΛήθεια πώς προφέρεσαι (χάλιας;);
Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Είναι ένα μικρό υδροχοάκι! Χιχι!

Antoine said...

Ευχαριστώ sot!
Τα γενέθλια μου πάνε πακέτο με της Χουακίνα! Διπλή χαρά!

Keen On Boys said...

Xρόνια πολλά, και κυρίως χρόνια καλά! :)

Antoine said...

Keen On Boys,

Να 'σαι καλά! Ευχαριστώ πολύ!

VITA MI BAROUAK said...

Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά, ό,τι επιθυμείτε!

Antoine said...

Ευχαριστώ, Βαγγέλη!
Καλή επιτυχία και με το νέο σου μυθιστόρημα!

Categories