February 22, 2009

Χιόνια στο καμπαναριό...

...που Χριστούγεννα αυτή τη φορά δε σημαίνουν!




Μας χιόνισε πάλι και φέτος (για να είμαστε ειλικρινείς χιόνισε αρκετές φορές)! Καλύτερα μήπως και καθίσουμε στα σπιτάκια μας και ανοίξουμε κανένα βιβλιαράκι (ακούς jimanant) και περάσουμε και κανένα μαθηματάκι...











Ποιος έρχεται για χιονοπόλεμο;;;

17 σχόλια/comments:

Hfaistiwnas said...

Σε ωραίο μέρος μένεις, είσαι πολύ καλά! Κοίτα να το χαρείς το χιονάκι! :):)

jimanant said...

Σε πληροφορώ πως διαβάζω... Μην βλέπεις τον εαυτό σου. Όσο για το αν θα περάσω κανένα μάθημα ένα έχω να σου πω δεν πήγα στην δικιά σου την σχολή... εδώ φτύνεις αίμα για να περάσεις ένα μάθημα. Όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια...

mahler76 said...

μόνο στην Αθήνα δεν χιονίζει τελικά έλεος!!!
Όσο για τα μαθήματα σιγά που διαβάζεις Antoine.

Akon said...

Ωραία θα ήταν να χιόνιζε και εδώ αλλά που..

Antoine said...

Χεχε! Χιόνισε για τα καλά, αλλά τ΄ρα το Φεβρουάριο είναι μεγάλη η μέρα και με λίγη καλοκαιρία θα λιώσει...

@mahler,
Ξέρεις πολύ καλά πόσο ξεσκίζομαι!

mr. k. said...

ωραίες εικόνες, μακάρι να βλέπαμε και μεις ασπρη μέρα εδώ, αλλά τίποτα...μόνο στην κορυφή του βουνού έχει χιόνια....:(
τελικά μόνο έγω είμαι ο μελετηρός μου φαίνεται που πέρασα -μάλλον- όλα τα μαθήματα μου!:P

::Zlatis Chris said...

Μακάρι να χιόνιζε και εδώ... Αλλά χιόνισε πολύ λίγο το πρωί...

Ο Χορτιάτης πάντα είναι από τα πρώτα μέρη που χιονίζει και μετά ακολουθούμε όλοι οι υπόλοιποι!

ps. Βλέπω αλλαγές στους blogfriends. Όπως και να έχει εγώ θα συνεχίσω να σας επισκέπτομαι συχνά.

mahler76 said...

Θες τώρα να σου απαντήσω σε αυτό σου το σχόλιο?

sot said...

φτιάξε και κανένα χιονάνθρωπο να μας δείξεις γιατί εμείς άσπρη μέρα να βλέπουμε δεν το βλέπω :)

jimanant said...

mahler76,
Όχι απάντησε του απάντησε του...

Τελικά Antoine δεν μου απάντησε στο σχόλιο.

χιονουλα said...

jimanant,
ασε τα αρχαια ρητα και διάβαζε τα μαθηματα σου... ξερω οτι ειναι δυσκολη η σχολη...γι αυτο πρεπει καποια στιγμη να την βγαλεις κιολοας.
το μονο που θα σου δικαιολογησω ειναι στα διαλειμματα σου να σχεδιαζεις εξισωσεις στο χιονι...
ή να παιζεις χιονοπολεμο μαζι μου:))

Antoine said...

Ναι, μωρέ, που μου γίνατε όλοι ξαφνικά μελετηροί!

Και mahler τι σχόλιο θα κάνεις; Αφού ξέρεις πως ξεσκίζομαι αυτό το διάστημα... ξε-σκί στο χιόνι και στο διάβασμα!

sot, συγγνώμη, αλλά βαριέμαι! Εξάλλου πρέπει να ξεσκιστώ στο διάβασμα! Χιχιχιχιχιχι!

Σ.Π.Ρ. said...

Χιονίζει ίσα-ίσα για να μου δημιουργήσει πρόβλημα στη μετακίνηση!
Μόλις έχει αρκετό χιόνι, ώστε να με εμποδίσει να κάνω αυτά που θέλω, βγαίνει ο ήλιος και κάνει τους δρόμους μέσα στη λάσπη! Σκέτη ταλαιπωρία! Μακάρι να χιόνιζε για μερικές μέρες αδιάκοπα! Αυτές θα ήταν σωστές λευκές μέρες!

κοκκινη κισσα said...

Antoine
και τι δέν θάδινα να βρεθώ σε τοπίο χιονισμένο !πρός το παρόν χαζεύω την πανέμορφη κίσσα του Μονέ και ζηλεύω όπως κατάλαβες.

καλό διάβασμα!!

Antoine said...

Σ.Π.Ρ.,

Μικρά θέλαμε το χιόνι για να κλείσει το σχολείο και τώρα το αντιμετωπίζουμε σαν ταλαιπωρία!


Κόκκινη Κίσσα,
Τι σύμπτωση! Αν κι εσύ είσαι κόκκινη και όχι μαύρη όπως αυτή του Μονέ...
;)

jimanant said...

Τι λες ρε εμένα ακόμη μου αρέσει... Σιγά την ταλαιπωρία...

Σ.Π.Ρ. said...

Φυσικά και το αντιμετωπίζουμε ως ταλαιπωρία! Και πώς αλλιώς, εφόσον -όταν χιονίζει- χιονίζει μόνον εδώ! Έτσι, όλοι κάνουν τις δουλειές τους, ενώ εμείς πρέπει να περπατήσουμε στη λάσπη και να παγώσουμε και να ταλαιπωρηθούμε από την κακή συγκοινωνία, που επιδεινώνεται από το χιόνι, και να ντυθούμε σαν κρεμμύδια και, τελικά, να καθυστερήσουμε!

Categories