March 16, 2009

Frank Duveneck

Frank Duveneck (October 9, 1848 - January 3, 1919)
American painter


Caucasian Soldier 1870
Oil on canvas
Museum of Fine Arts, Boston, United States of America



Elizabeth Boott Duveneck 1888
Oil on canvas
Cincinnati Art Museum, Ohio, United States of America



F. B. Duveneck as a Child 1890
Oil on canvas
Private Collection



Florentine Flower Girl
Oil on canvas, 31 x 23 cm
Private collection



Florentine Flower Girl c. 886
Oil on canvas
Cincinnati Art Museum, Ohio, United States of America



Flower Girl
Oil on canvas, 61 x 48,2 cm
Private collection



Girl with Rake 1884
Oil on canvas
Private collection



The Cobbler's Apprentice 1884
Oil on canvas
Private collection



The Turkish Page 1876
Oil on canvas
Pennsylvania Academy of Fine Arts, United States of America



Venetian Bathers c. 1885
Oil on canvas, 63,5 x 45,72 cm
Private Collection



Whistling Boy 1872
Oil on canvas
Cincinnati Art Museum, Ohio, United States of America

14 σχόλια/comments:

Hfaistiwnas said...

Καλησπέρα!

CARPE DIEM said...

Πολύ ευχάριστη έκπληξη η πινακοθήκη σου..Δεν τον γνώριζα τον ζωγράφο.Μοιάζει παραδοσιακός αλλά από την άλλη η πινελιά του τον προδίδει ευχάριστα.Μου άρεσε ιδιαίτερα ο Καυκάσιος στρατιώτης μ' αυτή τη συγκεκαλυμμένη τρυφεράδα.Καλό βράδυ να έχεις

amazone said...

Καλησπέρα
Ούτε εγώ γνώριζα το ζωγράφο.
Τα γούστα σου με εντυπωσιάζουν.Μου άρεσαν πολύ οι πίνακες που επέλεξες.

Antoine said...

Hfaistiwnas,

Καληνύχτα πλέον!

Antoine said...

Carpe diem,

Ούτε εγώ τον γνώριζα τον καλλιτέχνη. Η τεχνική του δεν είναι ούτε πρωτοποριακή ούτε η θεματολογία του είναι σπουδαία, ωστόσο μου άρεσε το αποτέλεσμά του. Μου αρέσουν πολύ τα πορτρέτα μικρών παιδιών και ειδικά μικρών αγοριών.

Antoine said...

amazone,

Όπως λέω και παραπάνω ούτε εγώ τον γνώριζα. Όμορφοι πίνακες χωρίς όμως κάτι αξιοπρόσεκτο, για να καθιστούν τον Duveneck "μεγάλο" ζωγράφο.

Γαλάτεια said...

Ειναι ενδιαφερουσες οι εκφρασεις των απεικονιζομενων προσωπων!

sot said...

Αν εξαιρέσει κανείς την ομοιότητα των προσώπων που τα περισσότερα μοιάζουν συγγενείς υπάρχουν αρκετές διαφοροποιήσεις στην τεχνοτροπία του.
Πολύ καλή ιδέα να μας γνωρίζεις και λιγότερο γνωστους ζωγράφους, που χωρίς να φτάνουν σε κορυφαία επίπεδα είναι αρκετά αξιόλογοι

Akon said...

Πιο πολύ μου άρεσε στο τέλος το αγόρι που σφυρίζει...Μα τι στυλ!!!

Antoine said...

Γαλάτεια,

Όπως προείπα, είναι ένας συμπαθητικός καλλιτέχνης, αλλά δεν έχει κάτι ιδιαίτερο ούτε στην τεχνική ούτε στη θεματολογία.

Antoine said...

Akon,

Κι εγώ αυτό ξεχωρίζω!

Antoine said...

sot,

Είναι αλήθεια ότι 2 χρόνια έχω αναλύσει πολλές φορές διάσημους ζωγράφους σε σημείο κορεσμού για κάποιους (π.χ. Καραβάτζιο, αν και θα κάνω πολλές ακόμη παρουσιάσεις έργων του μέχρι να δημιοργήσω την μεγαλύτερη πινακοθήκη γι' αυτόν) και θεώρησα καλό να βάλω και κάποιον άσημο.
Ωστόσο, πρέπει να τους ανακαλύψω εγώ πρώτα!

Σ.Π.Ρ. said...

Δεν τον ήξερα τον κύριο! Όντως, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Τα περισσότερα μου θυμίζουν και κάποιο άλλο έργο.
Είναι όμως ευχάριστος!
Δεν το συζητώ ότι το όνομά του είναι εξαιρετικό! Ευχαριστιέσαι να το προφέρεις!

ΥΓ. Ύπουλο ζώον...περιμένω την εξωφρενική ανάρτηση που μου είχες υποσχεθεί... Έχε κατά νου ότι, αν είναι φοβερά προκλητική, σου υπόσχομαι ότι δε θα σχολιάσω ΈΤΣΙ! ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΗ ΣΠΑΣΩ!

Antoine said...

Σ.Π.Ρ.,

Έχω αρκετές υποχρεώσεις και θα αργήσω να την κάνω τη σύγκριση που σου είπα.
:)

Categories