March 23, 2009

Portraits of the Medici by Bronzino

Agnolo di Cosimo, also known as Bronzino (November 17, 1503 – November 23, 1572)
Italian Mannerist Painter, Florence



Portrait of Maria de' Medici 1551
Tempera on wood, 52,5 x 38 cm
Galleria degli Uffizi, Florence


Portrait of Giovanni de' Medici c. 1549
Tempera on wood, 58 x 45,6 cm
Galleria degli Uffizi, Florence


Portrait of Francesco I de' Medici 1551
Tempera on wood, 58,5 x 41,5 cm
Galleria degli Uffizi, Florence


Portrait of Eleanora di Toledo 1560
Wood
National Gallery of Art, Washington


Eleonora of Toledo with her son Giovanni de' Medici 1544-45
Oil on wood, 115 x 96 cm
Galleria degli Uffizi, Florence


Don Garcia de' Medici 1550
Oil on panel
Museo del Prado, Madrid


Cosimo I de' Medici in Armour 1545
Oil on wood, 74 x 58 cm
Galleria degli Uffizi, Florence


Bia, The Illegitimate Daughter of Cosimo I de' Medici c. 1542
Oil on wood, 63 x 48 cm
Galleria degli Uffizi, Florence

12 σχόλια/comments:

CARPE DIEM said...

Τα βλέμματα σ' αυτούς τους πίνακες..Είναι διαφορετικά, κοιτούν πέρα μακρυά, προς τον ορίζοντα.Τότε πρέπει να υπήρχε ορίζοντας, να ακουμπήσει το βλέμμα να ξεκουραστεί..Καλημέρα

celsius33 said...

σ επίασε το αναγεννησιακό σου βλέπω:)

Antoine said...

celsius33,

Η εύκολη λύση για έναν πολυάσχολο φοιτητή... χα!

Antoine said...

Carpe diem,

Η τεχνική του Bronzino είναι επιτηδευμένη, ωστόσο έχει αναδειχθεί σε σπουδαίο Ιταλό ζωγράφο της ύστερης Αναγέννησης. Υπηρέτησε έκδηλα την εκκλησία και την αριστοκρατία της Φλωρεντίας, όπως φαίνεται με τα 8 αυτά πορτρέτα μελών της μεγάλης οικογένειας των Μεδίκων.

Σ.Π.Ρ. said...

Δεύτερο όνομα, αλλά είναι από τους λίγους αναγεννησιακούς που δε μου τη δίνουν...
Ουφίτσι 4-never- (μουσειολογικά)

Γαλάτεια said...

Εχv διαβασει για τους Medici της Φλωρεντιας αλλα πρωτη φορα μου δινεται η ευκαιρια να δω τα καλοθρεμμενα τους προσωπα...

Antoine said...

Σ.Π.Ρ.,

Την έχουμε κάνει τη συζήτηση για την Ουφίτσι για την οργάνωση των υπόλοιπων ιταλικών πινακοθηκών.
Έχω κάνει και μια ανάλυση για την "Αλληγορία του Έρωτα" του Bronzino.

Antoine said...

Γαλάτεια,

Μια παρελθούσα αριστοκρατεία... πάμπολλοι ζωγράφοι έχουν φιλοτεχνήσει τα πορτρέτα αυτής της διάσημης οικογένειας. Ακόμη και ο Botticelli.

sot said...

Αν ζούσαν σήμερα θα έδιναν χορηγία στη Χουακίνα :)

Antoine said...

sot,

Έχουν δώσει άλλοι αντί των Μεδίκων...
;)

evaggelia-p said...

Ακόμα δεν επέστρεψα από Βενετία και με ξεσηκώνεις για Φλωρεντία;; :))) Θα μου το κλείσεις το μαγαζί :))
Οι Μέδικοι ήταν γνωστοί για την αγάπη τους στις τέχνες, πολλοί καλλιτέχνες της εποχής έχαιραν της προστασίας των.
Με τον Bronzino δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα, γιατί μου φαίνεται πολύ στυλιζαρισμένη η τεχνική του και δεν μου κεντρίζει και πολύ το ενδιαφέρον, αλλά είναι η αισθητική μου που μιλάει και όχι οι γνώσεις μου. Αυτές τις αφήνω σε εσένα :)

Antoine said...

evaggelia-p,

Συμφωνώ πως η ζωγραφική του είναι επιτηδευμένη. Ωστόσο, συμπαθώ τα μυθολογικά του έργα.
Χαιρετώ!

Categories