September 8, 2007

Kostakis eXpress 6




Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε...

5 σχόλια/comments:

Νίκος Κ. said...

να το δοκιμάσουμε??? 3,5 χρόνια δεν ήταν αρκετά?

jimanant said...

Αρκετα ήταν βέβαια και οι άλλοι δεν διαφέρουν κατα πολύ (ΠΑΣΟΚ). το καλύτερο κατα την γνώμη μου είναι να ψηφισετε (γιατι εγώ ακόμη δεν μπορώ) κάποιο μικρό κόμμα. Βεβαια εγώ την φωτογραφία την έβαλα γιατι μου άρεσε σαν ιδεα.

salerosa said...

Πολύ γέλιο αυτό !!!Πετυχιμένο!!!

iparxeimageia said...

όλα τα λεφτά η εικόνα!!!
και οτι πρέπει για την προεκλογική εκστρατεια της νδ...
την καλησπέρα μου!

Doudis said...

Περίμενα κάτι παραπάνω από ένα σχέτο -αν και πετυχημένο ως σύλληψη σκίτσο - και από άλλα σχόλια. Διότι, διαφορετικά, θα έπρεπε να ξέρεις ότι σημαίνει σχεδόν πλήρη αποδοχή αυτού που δηλώνει.

Ως ιδέα, είναι το ίδιο ανόητη -κάποιος θα έλεγε λογικά ασσύμετρη- με την άλλη αντίστοιχη ιδές υπουργού αυτής της κυβέρνησης (Γιακουμάτος) ότι πίσω απ' τις φωτιές κρύβονται πράσινα στελέχη.

Όσο για το σχόλιο του Δημήτρη για τα μικρά κόμματα: Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ. ΑΣ ΤΗ ΡΙΞΗ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ (μονο του ή σε κάποια συνεργασία) Ή ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ 2 ΜΕΓΑΛΟΥΣ "ΨΗΦΙΣΤΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ".

Αυτά και καλή ψήφο!!!!

Δούδης Δημήτρης

Categories