September 21, 2008

Ακαδημαϊκές εγγραφές εν έτει 2008 (2)

Εγώ (Jimanant) θα συνεχίσω δεύτερος γιατί γράφτηκα και δεύτερος!

Όπως βλέπεται και από την πάνω εικόνα γράφτηκα στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ)
Στατιστικά εγώ δεν ξέρω να σας πω και βαριέμαι να ψάξω. Άλλωστε δεν θα ξανά πάω εκεί λογικά. Απλά γράφω αυτό το ποστ έτσι επειδή ζήλεψα..
Α! τώρα που το θυμήθηκα έχω να σας πω ένα στατιστικό Όταν πήγα να γραφτώ και βέβαια τότε με έπιασαν τα κομματόσκυλα και με βοηθούσαν να κάνω την έγγραφή κάποια στιγμή τους είπα ότι θα πάρω μεταγραφή Τότε αμέσως ξίνισε η μούρη τους αλλά τι να κάνω... Εγώ φταίω! τότε μου είπαν πως πέρσι στα 180 άτομα που πέρασαν στην σχολή τα 60 πήραν μεταγραφή!
Εγώ πέρασα στην Ξάνθη!


Το ρολόι (Ξάνθη)


Τα πρώτα 3 χρόνια είναι κάτι σαν εισαγωγή. Μετά ο φοιτητής καλείται να διαλέξει ένα από τους παρακάτω τομείς εξειδίκευσης
Τομέας των Ενεργειακών Συστημάτων
Τομέας Ηλεκτρονικής και Τεχνολογίας Συστημάτων Πληροφορικής
Τομέας Τηλεπικοινωνιών και Διαστημικής
Τομέας Φυσικής και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών


ΗΜΜΥ (Θεσ/νικη)

Το πρώτο εξάμηνο περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

Λογισμός І

Φυσική І

Γραμμική Άλγεβρα

Συστήματα Υπολογιστών

Τεχνικές Σχεδίασης με Υπολογιστή

Εισαγωγή στην Τεχνική Μηχανική

Ξένη Γλώσσα І



Αν επιμένετε ακόμη για ιστορικά διαβάστε εδώ

14 σχόλια/comments:

Akon said...

Δύσκολη σχολή απ' οτι έχω ακούσει..Αλλα εντάξει αυτό είναι σχετικό..

brainwaves said...

Καλή πρώτη ακαδημαϊκή χρονιά και σε σένα!!

Καλή αρχή, καλό "ταξίδι" στα φοιτητικά χρόνια...

:-)

jimanant said...

@Akon
Έτσι λένε... τι να σου πω εγώ ακόμη δεν ξέρω. Πάντως ένα είναι σίγουρο έχει πολύ διάβασμα. Επιτέλουυς γιατί άρχισα να βαριέμαι!

jimanant said...

Ευχαριστώ. Ευχαριστώ! :))

Υ.Γ. ΑΠΘ for ever!!! (για να μην ξεχνιόμαστε)
Υ.Γ.2 Επειδή ξέχασα στο προηγούμενο σχόλιο να το γράψω το γράφω εδώ ΑΠΘ for ever!!!

jimanant said...

@Catherine
Σε ευχαριστώ. Άντε με κούρασε λίγο το όλο θέμα...

Υ.Γ. ΑΠΘ for ever!!!

Κώστας said...

Μπράβο! Θα είμαστε δηλαδή μαζί στην Ξάνθη. Εγώ είμαι στο 4ο έτος.

Καλωσόρισες στο Δ.Π.Θ.!

mahler76 said...

Να πάρεις τον τομέα της Διαστημικής!!!
Καλή αρχή και σε σένα μικρούλη.

jimanant said...

@Κωστας
Καλώς σας βρήκα! Αλλά με χάνεται.
Μάλλον η δεν κατάλαβες το κείμενο ή δεν το έχω κάνει κατανοητό. Θα πάρω μετεγγραφή για το ΑΠΘ.
Σε ευχαριστώ πάντως.

jimanant said...

@mahler76
Ευχαριστώ! Θα το σκεφτώ για την διαστημική αν και προτιμώ τον Τομέα Ηλεκτρονικής και Τεχνολογίας Συστημάτων Πληροφορικής. Αλλά θα δούμε...

scalidi said...

Πολύ διαστημικές οι σπουδές σου, βλέπω... :)

jimanant said...

@scalidi
Ναι, μόνο η στολή μου λείπει... :)

φοιβη said...

jimanant,
απολαυσε αυτες τις μερες και μην γκρινιαζεις, γιατι θα ερθουν δυσκολες μερες με πολυυυυυ διαβασμα...
οσο για την κατευθυνση δεν ειναι και ασχημος ο τομεας διαστημικης...
εξαλλου και συ στο διαστημα μενεις

Demi said...

(Δάκρυ) Είχα πάρει κι εγώ μεταγραφή θυμάμαι (δάκρυ)Τι ωραία τα φοιτητικά χρόνια (δάκρυ) Ευχή και κατάρα σου δίνω antoine να κοιμηθείς όσο μπορείς αυτά τα χρόνια!Α!Και να βγαίνεις κάθε Τρίτη!Αυτά (με μια πρώτη σκέψη) είναι που μου έχουν λείψει περισσότερο από...τότε...(δάκρυ)
Κονγκρατσουλέσιονς! Και εισ ανώτερα!(δάκρυ)

Demi said...

όπως και να'χει, ωραία να είσαι φοιτητής!:)

Categories