October 21, 2008

7 Αλήθειες!

Η ATHENA με κάλεσε να πω 7 αλήθειες για μένα. Κάποιες κοινές, κάποιες περίεργες.



1 Δεν έχω κανένα παππού ή γιαγιά στην ζωή. Από τους τέσσερεις δεν έχω γνωρίσει τους δύο.


2 Είμαι πολύ κλειστός άνθρωπος. Δεν λέω σε κανέναν (ούτε καν στους πιο στενά συνδεδεμένους με μένα) τίποτα που με απασχολεί ή με προβληματίζει και οι γύρο μου ξέρουν πολύ λίγα πράγματα για μένα και για το πώς σκέφτομαι..





3 Σπούδασα 5 χρόνια Βυζαντινή μουσική!


4 Πολλά πράματα στο blog μας δεν μου αρέσουν, αλλά δεν το κάνω θέμα. Καλά το κάνω λίγο…






5 Μου αρέσουν ελάχιστα φαγητά. Τρώω κατά προτίμηση κρέας! Επίσης τρελαίνομαι για γλυκά.


6 Δεν μου αρέσει να βγαίνω συχνά-συνέχεια έξω σε καφετερίες, κλαμπ κτλ. Αντίθετα μου αρέσει να κάνω βόλτες όλη την ώρα και να μην βρίσκομαι σπίτι μου.






7 Είμαι οπαδός του υπαρκτού σουρεαλισμού… Επίσης ψηλός (αρκετά) με πράσινα μάτια και περίεργος ως άνθρωπος.


Με την σειρά μου προσκαλώ τους: fei, Dyosmaraki, Theogr ο κηπουρός, Akon (όταν μπορέσει), Νίκος Κ., mahler, Brainwaves να τα ξεράσουν όλα… εεεε να πουν 7 αλήθειες εννοώ.

40 σχόλια/comments:

mahler76 said...

sto paiχνίδι με έχει καλέσει κι άλλος και έχω έτοιμο το πόστ. Τώρα θα βάλω κι εσένα στους χώστες χαχαχαχα

Ώστε Βυζαντινή Μουσική? Όχι ρε φίλε!!!

όσο για το τι δεν σου αρέσει στο μπλόγκ είμαι σίγουρος σχεδόν τι άλλα δεν θα πώ.

Αυτό με το κλειστός άνθρωπος να το αλλάξεις όσο μπορείς. Αυτό με τα μπάρ να το κρατήσεις. Δεν χάνεις και κάτι που δεν πάς.

όσο για το ψηλός με πράσινα μάτια αν το κάνεις χόντρος με πράσινα μάτια θα είμαι εγώ

Tahnks για την πρόσκληση!!! Καλό βράδυ!!!

Hfaistiwnas said...

Καλησπέρα!
Ούτε οι πιό στενά δεμένοι δηλαδή γνωρίζουν τα μυστικά σου; Μάλλον δεν το έχεις ανάγκη ακόμη..
Βυζαντινή μουσική, ωραία.. δεν έχω ιδέα βέβαια.. :)
Μα τόσοι είστε στο μπλόγκ, κάντε ένα συμβούλιο και αλλάξτε το!!!
Εμένα όλα εκτός από από κρέας!!!
Ούτε έξω σου αρέσει να βγαίνεις; Άντε;;; Εμένα μόνο για καφέδες και ποτό, για κλάμπινγκ.. μπα..
Καμία ιδέα από σουρεαλισμό.

jimanant said...

mahler76,
Ναι ρε φίλε:))) Βυζαντινή Μουσική!

Μπορείς να μου πεις στο msn τι νομίζεις ότι δεν μου αρέσει. Είμαι περίεργος να μάθω.

Ορισμένες φορές το κλειστός άνθρωπος είναι καλό! Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν κιόλας.

Αν φάω δηλαδή πιο πολύ θα μοιάζουμε???

evaggelia-p said...

Γιατί να το αλλάξουν, αφού τους χάρισε το πρώτο βραβείο!!! Γιατί να την χαλάσουν τη συνταγή;
Αν το κάνεις γυναίκα με πράσινα μάτια, είμαι εγώ. Στο περίεργος και κλειστός, επίσης μέσα είμαστε, πα βου γα δι κε ζο νι, ακόμα τα θυμάμαι, το υπερμάχω ότι είναι κοντάκιο, επίσης, μια χαρά απαντήσεις τις βρίσκω!

Καλό βράδυ σε όλους :))

jimanant said...

Hfaistiwnas,
Κανείς δεν ξέρει... Μπα είναι το χαρακτήρα μου και δεν θέλω να το αλλάξω προς το παρον.
Μπα ούτε με συμβούλιο δεν αλλάζει:)
Δεν είπα ότι δεν μου αρέσει να βγαίνω έξω. Είπα ότι δεν μου αρέσει να βγαίνω έξω συχνά. Έχει διαφορά.
Από σουρεαλισμό όλο ιδέες απλά πρέπει να με ακούσεις(από κοντά).

Flora said...

Χαίρομαι που έκανες φίλτατε βυζαντινή μουσική.
Εμένα μου αρέσει πολύ. Έκανα κι εγώ ένα χρόνο.

Επίσης, χάρηκα πολύ που άκουσα το bolero του Ravel με το που μπήκα στην ιστοσελίδα σας...

Δεν ξέρω τι εννοείς ότι δεν σου αρέσει στη σελίδα σας. Αν, όμως, κάτι σε ενοχλεί, καλό είναι να το συζητήσεις με τα υπόλοιπα παιδιά. Αν η πλειοψηφία επιθυμεί να μείνει... οφείλεις να το σεβαστείς, έτσι δεν είναι;;;

Εμένα πάντως μου αρέσουν όλα εδώ μέσα...

Πολλά φιλιά
στα όμορφα, νεανικά, δροσερά κεφαλάκια σας, που γεννάνε ιδέες!!!
Και οι διαφωνίες... ιδέες είναι...

Νίκος Κ. said...

πολλά κοινά ανακάλυψα. Πάρε όσο μπορείς τη ζωή πιο χαλαρά..καλό βράδυ!

mahler76 said...

δεν θα μοιάζουμε γιατί εγώ είμαι και κοντός χαχαχαχαχα

ναι θα σοθ πώ από msn καποια στιγμή.

brainwaves said...

Jimanant εκ βαθέων...

Βυζαντινή ε; Ήθελα κι εγώ... Αλλά δεν το πήρα ποτέ απόφαση...

Θα ανταποκριθώ στην πρόσκληση... ίσως όμως όχι άμεσα, γιατί ετοιμάζω ένα project... όπως ήδη θα είδες :-)

Και θέλω τη στήριξή σας!!

mahler76 said...

@brainwaves

τι πρότζεκτ? χαμπάρι δεν έχω πάρει ενημέρωσέ μας.

mahler76 said...

A, ok τώρα το είδα που πήγα στο μπλόγκ σου.

jimanant said...

evaggelia-p,
Δεν είπα να το αλλάξουν απλά είπα ότι δεν μου αρέσει.
Τελικά τα πράσινα μάτια πολύ παίζουν...
ποιες απαντήσεις?? δεν κατάλαβα. Εκτός και αν εννοείς τις 7 αλήθειες.

Καλό βράδυ!

jimanant said...

Flora,
Ναι από ότι φαίνεται έχει πέραση η Βυζαντινή μουσική. όσο για το bolero του Ravel ο antoine το έβαλε.
Η σχέσεις μεταξύ μας είναι πολύ περίεργες...
Αν οι διαφωνίες είναι ιδέες τότε οι τέσσερείς μας όλο ιδέες είμαστε :))

jimanant said...

Νίκος Κ.,
Αλήθεια έχουμε κοινά? Αυτό μου αρέσει. Μάλλον την ζωή την πήρα πάρα πολύ χαλαρά...

jimanant said...

mahler76,
Να μου πεις...

jimanant said...

brainwaves,
Ποτέ δεν είναι αργά. Εγώ έκανα μαθήματα με 45άρηδες και βάλε! δεν σε πήραν και τα χρόνια.
Δεν κατάλαβα τι ακριβώς είναι το project αλλά σε μια ψηφοφορία που έβαλες έλαβα μέρος και ήμουν και ο πρώτος.
Θα σε στηρίξουμε. θα έχεις την αμέριστη συμπαράστασή μας.

Akon said...

Μοιάζουμε στα περισσότερα.
Σε αυτό με την Βυζαντινή μουσική όμως, πραγματικά με "έστειλες"...

Θα προσπαθήσω να παίξω κι εγώ σύντομα...

ATHENA said...

ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΝΗ ΣΟΥ ΣΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΙ!

ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΣΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΣ ΚΑΘΕ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟ, ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ, ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ ΕΤΣΙ ΗΜΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΑΛΛΑΞΑ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ.

ΑΝΤΕ, ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΛΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥΣ :-))

Hfaistiwnas said...

:)
Ναι το συχνά είναι ένα θεματάκι..

fei said...

βυζαντινη μουσικη?
και περιεργοσ αν9ρωπος?
και δε σε κυνηγανε μπλα μπλα απο πισω να ανοιχτεις?
δε ξερω εγω παντα τους πιο κλειστους θελω να κανω παρεα


τεσπα σε ευχαριστω πολυ πολυ γ τ προσκληση
αλλα το εχω παιξει ηδη

http://the0thertime.blogspot.com/2008/10/6.html






και δε σταματησα να γραφω.απλος δεν εχω χρονο


φιλια!

jimanant said...

Akon,
Τελικά είδες δεν είμαστε διαδυκτιακοί φίλοι έτσι στο άσχετο.
Όσο για την Βυζαντινή μουσική τι να πω... :)
Όποτε μπορέσεις παίξε.

jimanant said...

ATHENA,
Μπροστά στην Βυζαντινή Μουσική δεν φτουράει μία η άλλη (Ευρωπαϊκή).

Το κλειστός μου αρέσει και δεν διατίθεμαι να το αλλάξω γιατί ίσως ένα ή δύο άτομα γνωρίζω που να με καταλαβαίνουν απόλυτα. Σκέφτομαι πολύ διαφορετικά σε σχέση με του υπολοίπους.

jimanant said...

fei,
Δεν το ήξερα ότι είχες παίξει. Δεν πειράζει φαντάζομαι.
Πάντως με κυνηγάνε να ανοιχτώ κάτι που με εκνευρίζει κιόλας...

ATHENA said...

MA ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΖΙΜ! ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙΣ, ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΥΟ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ!

dreamersfreewill said...

Γιατί όχι Βυζαντινή μουσική???????
Είναι μια ιδιαίτερη μουσική και αρκετά δύσκολη να παιχτεί σε κάποιο μουσικό όργανο(τα ξέρω γιατί παίζω κιθάρα και πιάνο)
Όσο για τις βόλτες στις καφετέριες συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!
Αλλά το μπλοκ είναι υπέροχο,οπότε μην ανυσηχείς και πολύ!!!;)
[Τώρα όσο για το περίεργος και κλειστός, αυτός είσαι και σε όποιον αρέσεις!Μην σκας και πολύ.
Κανείς δεν είναι τέλειος!!!:)
Καληνύχτα σε όλους....

jimanant said...

ATHENA,
Ναι αλλά πρακτικά δεν μπορεί να συμβεί...

jimanant said...

DreamersFreeWill,
Η Βυζαντινή μουσική είναι αδύνατον να παιχτεί με όργανο. Μόνο το κανονάκι μπορεί να "εκτελέσει" τους φθόγγους.
Εντάξει το blog είναι υπέροχο αλλά μερικά πράγματα δεν μου αρέσουν τι να κάνουμε...

Καληνύχτα!

dyosmaraki said...

Με εντυπωσιάζεις με τη Βυζαντινή μουσική. Είναι υπέροχη. Αλλωστε σε αυτήν πατάνε τα παραδοσιακά τραγούδια που τόσο αγαπώ.

Το να είναι κανείς κλειστός χαρακτήρας νομίζω πως φαίνεται από την κούνια ακόμη. Δύσκολο να αλλάξει κανείς, αν και μπορεί λιγάκι να μετριάσει το "κλειστόν"της υπόθεσης στην εξέλιξή του.

ΥΓ. Εβγαλα και εγώ τα άπλυτά μου στη φόρα αφού με προσκάλεσες δεν μπορούσα να αρνηθώ....

foibi said...

jimanant,
δεν θέλω να το παίξω ψυχολογος...αλλά μήπως είναι καλύτερα κάποια πράγματα να τα ξέρουν αυτοί που θεωρείς "δικούς σου ανθρώπους"?

όσο γι αυτά που δεν σου αρέσουν καλό είναι να το κάνεις περισσότερο "θέμα"... δεν πρέπει να "πέσει" η ποιότητα του blog

Υ.Γ.1 τα μάτια σου είναι όντως πράσινα ή μας κάνεις πλάκα?

Υ.Γ.2 ξέχασες να πεις οτι δεν έχεις καθήσει ποτέ παραπάνω απο 1΄ ακίνητος σε ένα μέρος

dreamersfreewill said...

Ε καλά, ο καθένας έχει την δική του άποψη,jimanant.Δεν γίνεται να αρέσουν όλα σε όλους!!!Οσο για τη Βυζαντινή μουσική αν κάνεις κάποιες παραλλαγές(πολλές παραλλαγές :P ) κάτι καταφέρνεις.
[από dreamersfreewill]

jimanant said...

dyosmaraki,
Βυζαντινή μουσική έμαθα δεν έκανα και κάτι άξιο θαυμασμού.
Όσο για το άλλο θα συμφωνήσω μαζί σου.
Σε ευχαριστώ που αποδέχθηκες την πρόσκλησή μου.

jimanant said...

foibi,
Είναι καλύτερα?
Τα μάτια μου είναι πράσινο-λάδι και το ξέρεις.
Πάντως πληροφοριακά το ρεκόρ μου είναι 2 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα ακίνητος....

jimanant said...

crazy guitarlover,
Άσε χρειάζονται πάρα πολλές παραλλαγές...
Σε ένα blog που το έχουν πολλά άτομα και χρειάζεται να συνεργαστούν πρέπει να κάνουν όλοι παραχωρήσεις όχι ένας μόνο.

dyosmaraki said...

Το να μαθαίνει ένας άνθρωπος της ηλικίας σου Βυζαντινή μουσική ειλικρινά το θεωρώ άξιο θαυμασμού αφού η πλειοψηφία των νέων δεν πρόσκεινται ιδιαίτερα σε αυτό το είδος της Μουσικής.

Καλό βράδυ εύχομαι

ΥΓ. Γιορτάζεις την Κυριακή?

jimanant said...

dyosmaraki,
Αν το θέτεις έτσι συμφωνώ.
Ναι γιορτάζω την Κυριακή. Έλα να σε κεράσω...:))

dyosmaraki said...

Πέφτεις λίγο μακριά, μα ο λόγος σου με χόρτασε, είναι σαν να με κέρασες ένα κουτί γλυκουδάκια.

Να σου ευχηθώ από τώρα πολύχρονος, με επτυχίες πολλές στη ζωή σου (επαγγελματικές και προσωπικές) και προ πάντων με υγεία.

Την καλημέρα μου και καλά να περάσεις

jimanant said...

Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
Μου βγήκες και πολύ φθηνά στο κέρασμα...

mystery girl said...

jimanant, μερικές φορές μέσα από τις διαφωνίες γεννιούνται πολύ καλές ιδέες, ίσως θα έπρεπε να εκφράζεις τη γνώμη σου και να μην είσαι τόσο κλειστός ειδικά με τους δικούς σου ανθρώπους. Χρόνια πολλά και καλά για τη γιορτή σου!

jimanant said...

mystery girl,
Αρχικά να σε ευχαριστήσω για τα χρόνια πολλά.
Επίσης να σε καλωσορίσω στο blog μας.
ΜΕ τις διαφωνίες γέννιουνται πολλές καλέ ιδέες το ξέρω και πίστεψε με αυτό το blog είναι γεμάτο από διαφωνίες...
Όμως όταν διαφωνεί δεν επικρατεί πάντα η δική σου άποψη όποτε κατά συνέπεια υπάρχουν πράγματα για τα όποια δεν συμφωνείς.

fei said...

χρονια σου πολλαααααααααααααααααα
καλη σταδιοδρομια
και οτι επιθυμεις!!

Categories