October 6, 2008

Antoine before the mirror

Στέκομαι μπροστά στον καθρέφτη. Μου είπε κάποια να σταθώ. Και βλέπω τον εαυτό μου...

Μα πρώτα μιλώ στο φιλόσοφο που στέκεται δίπλα μου...



Φιλόσοφε, ποιο είναι το πιο σημαντικό απ' όλα τα πράγματα που υπάρχουν στη γη;
Αυτός δε μου μιλά. Μόνο δείχνει τον εαυτό μου. Ή νομίζω ότι δείχνει τον εαυτό μου. Δε δείχνει εμένα. Δείχνει πίσω μου...

Γυρνάω το κεφάλι. Ένας φτερωτός θεός. Ο έρωτας! Τι γυρεύεις εσύ εδώ; Σκέφτομαι γρήγορα τι είπα και αλλάζω τα λόγια μου. Γιατί διστάζεις να μείνεις εδώ;





Ο έρωτας δεν μου απάντησε. Μόνο έγνεψε και έξαφνα πήρε τη μορφή ανθρώπου. Ήταν με πορφύρα ντυμένος και κρατούσε μία κρυστάλλινη σφαίρα στα δυο του χέρια. Την περιεργάστηκε σκεπτικά. Τον παρατηρούσα. Δεν ξέρω το μέλλον μου. Δεν ξέρω αν θέλω πράγματι να το μάθω. Αυτό που θέλω να γνωρίζω είναι η διατήρηση των ονείρων μου. Αυτά μετράνε και αυτά με οδηγούν στο μέλλον...





Η σφαίρα έπεσε απ' τα χέρια του... μα μόλις άγγιξε το πάτωμα πήρε τη μορφή ενός μικρού αγοριού. Τι θες εσύ εδώ; Ποιος είσαι; Είμαι το παρελθόν σου μου απάντησε... το κοιτάω επίμονα στα μάτια. Είσαι περήφανο για μένα;





Μα τι συμβαίνει... σε ποιον μιλώ. Στον καθρέφτη. Το ξέχασα. Βλέπω μόνο εμένα. Αλλάζω. Δεν ήμουν έτσι. Δε σταματώ να εξελίσσομαι. Τελικά ποιος θέλω να γίνω;



29 σχόλια/comments:

hot stock said...

im your favorite reader here!

mahler76 said...

υπέροχο πόστ, να διατηρήσεις έτσι τα όνειρά σου. Καληνύχτα γιατρούλη.

Hfaistiwnas said...

Καλησπέρα!!! Έπλασες ωραία ιστορία με τις ερωτήσεις! Απαντήσεις αν πέρναμε ..

Antoine said...

mahler,

Φοβάμαι μόνο μη χαθώ μέσα στο όνειρο...
Καληνύχτα και σένα, γατούλη.

Antoine said...

Hfaistiwnas,

Ίσως να μην ήθελα στα αλήθεια να απαντήσω... αχ! Μεγαλώνουμε... σ'αυτό καταλήγω. Και κρύβει πολλά αυτό από μόνο του. Ας μου λυνόταν η γλώσσα...

mahler76 said...

τι κι αν χαθείς, το όνειρο αν είναι καλό δεν είναι ανάγκη να βγείς γρήγορα από αυτό.

jacki said...

Μισώ τους καθρεφτες..Μισώ να στεκομαι μπροστά του. Έχω καιρό να μου μιλήσω.
Με ταρακούνησες.
Καληνύχτα.

Akon said...

Τελικά δεν είπες, είναι περίφανο το μικρο αγόρι απο το παρελθον? Πιστεύω πως είναι...

Helena said...

Καλα ε????
Πολύ ουαου!!!

Well done!!!

Hfaistiwnas said...

Αν δεν το θες, δεν μπορεί να λυθεί..
να το κάνεις στον εαυτό σου, για σένα μόνο..

brainwaves said...

Όμορφη πέννα. Πολύ καλή.

Όμως εγώ θέλω να μάθω τι σου απάντησε το αγόρι...

sot said...

Το αγόρι δεν αμφιβάλλω πως είναι περήφανο. Κι όταν το μέλλον στηρίζεται στη διατήρηση των ονείρων, σίγουρα θα εξακολουθήσει να είναι.

L' Aesthéte Soleil said...

Υπέροχος όπως πάντα. Απαντήσεις δεν χρειαζόμαστε. Οι ερωτήσεις είναι για όλους.

celsius33 said...

:) οι πίνακες μιλάνε σε σένα και σου γεννάνε ερωτήματα, μη βιαστείς καθόλου για τις απαντήσεις!

Antoine said...

mahler,

Ας μη βγω... αυτό λέω κι εγώ...

Antoine said...

jacki,

Εγώ αντίθετα τους αγαπώ. Μπορώ να στέκομαι μπροστά τους και να με κοιτώ. Είμαι εγωιστής, ίσως αυτό να υποδηλώνει... αλλά δεν το έκρυψα από αυτή την ιστορία. Το δήλωσα με τον τρόπο μου...

Antoine said...

Akon,

Εμένα ρωτάς για το τι είπε το μικρό αγόρι; Δεν το άκουσα... αλλά θα το ρωτήσω την επόμενη φορά που θα το δω!

Antoine said...

Helena,

Έχω δυο μέρες να σε δω και ήδη σε έχω επιθυμήσει! Αχ αυτές οι σχολές...

Antoine said...

Hfaistiwnas,

Το ξέρω ότι πρέπει να λυθεί. Θα βρω μια μέρα το κουράγιο να το κάνω... ίσως με ένα άλλο ψευδώνυμο...

Antoine said...

brainwaves,

Οι γιατροί είναι και λογοτέχνες! Θα τα θυμάμαι αυτά τα λόγια της καθηγήτριάς μου...
Αν θες πολύ να μάθεις, πρέπει να το δω ξανά για να το ρωτήσω.
;)

Antoine said...

sot,

Το μαγικό συναίσθημα των ονείρων! Σήμερα γνώρισες και μία άλλη πτυχή του antoine... αυτή που δεν αποκάλυψα ποτέ τα 2 αυτά χρόνια.

Antoine said...

L' Aesthéte Soleil,

Πνευματικέ μου αισθητιστή εσύ! Εσύ τόλμησες να απαντήσεις;

Antoine said...

celsius33,

Θα ακαλουθήσω τη συμβουλή σου και όσων μου την πρότειναν και δε θα βιαστώ. Έχω πολλή δρόμο στη ζωή μου ακόμα. Τώρα ξεκίνησα!

jimanant said...

ε όχι... (!!!!)

Έλα ντε είναι περίφανο το αγόρι?

Hfaistiwnas said...

α ναι, αυτό έχει περάσει και από το δικό μ ου μυαλό.. :)

Subtitle said...

Πραγματικά πολύ όμορφη ανάρτηση!
Καλησπέρα!

Antoine said...

Καημέ,

Ευχαριστώ...

Theogr ο κηπουρός said...

Πολύ έξυπνη και όμορφη ανάρτηση. Να είστε καλά.

Antoine said...

Theogr ο κηπουρός,

Να 'σαι καλά, κηπουρέ!

Categories