August 25, 2007

Mythological & Allegoric Themes

Κάντε κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση:


The Birth of Venus

A Dream of Spring

Art and Literature


Biblis

Homer and his Guide

The Day

The Night

Love on the Look Out

Return of Spring


The Invation

The Nymphaeum


Youth

4 σχόλια/comments:

Lorelei Am Rhein said...

Πολύ ωραία!
Τα περισσότερα τα έχω ήδη αναρτήσει σε ποστς μου.
Η αισθητική τους είναι άρτια!

Antoine said...

Κοπέλα μου,
αν δεν το είχες καταλάβει, δεν είχες σχολιάσει στη Χουακίνα εδώ και καιρό. Αφού τα παιδιά ανησύχησαν! Είπαν μήπως έπαθες τίποτα!

Ο νεοκλασικισμός έχει τα θετικά του, έχει όμως και τα αρνητικά του. Ωστόσο, δεν προλαβαίνω να σχολιάσω και αυτό το ζωγραφικό ρεύμα.

Lorelei Am Rhein said...

Η Τέχνη,η κάθε Τέχνη δεν έχει αρνητικά, Αντώνη.
Αδύναμα σημεία, μόνο θα δεχτώ!
Τα υπόλοιπα είναι για τους "ερασιτέχνες"
Έχω σπουδάσει ιστορία της τέχνης, σε όλα τα πανεπιστημιακά μου έτη...

Ανησυχήσατε;;;
:-)

Antoine said...

Το θυμάμαι που μου το είχες πει.
Έστω.
Κάθε ρεύμα έχει αδύναμα σημεία.

Ναι, ανησυχήσαμε! Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί στο διπλανό σου.

Categories