August 27, 2007

National Tragedy - Greece in flames

Όλεθρος οι πυρκαγιές της Πελοποννήσου!
Ανυπολόγιστη η καταστροφή σε ανθρώπινο, κοινωνικό, πολιτιστικό, οικονομικό επιπέδο.


Το άγαλμα της φτερωτής Νίκης μπροστά από τους καπνούς των πυρκαγιών στην Αρχαία Ολυμπία, 26 Αυγούστου 2007.
The winged statue of Victory stands in front of smoke from fires in the village of ancient Olympia near the birthplace of the Olympic Games, in southwestern Greece on Sunday, Aug. 26, 2007.


Η Ελλάδα φλεφόμενη το Σάββατο, 25 Αυγούστου 2007, από φωτογραφία της NASA.
In this image released by NASA on Saturday, Aug. 25, 2007, fires in Greece are seen from space.

10 σχόλια/comments:

Talisker said...

Ειχα μερες να ερθω,
σαν τονωτικη ενεση ενα πραγμα,
παλι Placebo , τους λατρευω..και παλι χρωματα χρωματα και πολυ προσεγμενη δουλεια...
πολυ κακως που αργησα ...μου χρειαζοταν μια δοση !


Ελπιζω να μην...σοβαρομιλατε πως θα υπολειτουργειτε:)

(Τωρα θα μπει ο Αντωνης με λογιο υφος και θα αρχισει να αναλυει οσα δεν καταλαβα..χα Αντωνη μου σε πειραζω...διαβαζε ..και συ και τα αλλα παιδια ..εγω ειμαι πολυ περηφανη για σας!!! )

jimanant said...

Δυστυχώς σοβαρομιλούμε είμαστε σε κρίσιμη φάση της ζωή μας και πρέπει να στρωθούμε στο διάβασμα οπότε δεν θα έχουμε και πολύ χρόνο να ασχολούμαστε με την Χουακίνα. Σας διαβεβαιώ πάντως πως όταν βρίσκουμε ελεύθερο χρόνο θα την ανανεώνουμε την σελίδα. εν ανάγκη θα ξεκλέβουμε και λίγο από τον πολύτιμο χρόνο μας. Αυτήν την σελίδα την αγαπάμε πάρα πολύ και δεν θέλουμε να την αφήσουμε να ρημάξει.

Helena said...

Πράγματι talkiser, τα παιδιά σοβαρολογούν… Είναι μια από τις σημαντικότερες χρονιές μας και πρέπει να αφοσιωθούμε σε αυτήν αν θέλουμε να πετύχουμε… Ωστόσο όπως ανέφερε και ο jimanant, θα προσπαθήσουμε να μην παραμελήσουμε την αξιαγάπητη Χουακίνα μ α ς !!!!

Νίκος Κ. said...

όπως λέει κι ένα αξίωμα στο βιβλίο the mafia manager, αν έχεις αρκετό χρόνο στη διάθεσή σου τίποτα δεν πετυχαίνεις...εύχομαι καλή σχολική χρονιά! είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρετε όλα εξίσου καλά

Antoine said...

Νίκο Κ.,

Πολύ σοφή η κουβέντα σου, αν κρίνω από προσωπική εμπειρία. Πάντα ζητούσα στην εξεταστική περίοδο Μαίου - Ιουνίου στο σχολείο να βάζουν τα δύσκολα μαθήματα μεσοβδόμαδα και μετά από σαββατοκύριακο. Αλλά ποιος μ' άκουγε;

Ισχύει η δήλωσή μου ότι δηλαδή αν μου ζητήσεις κάτι, θα το αναρτήσω. Και μην ξεχάσεις "τα των διακοπών"...

Talisker said...

Αυτη η σελιδα δειχνει
οτι ειστε πανω απ' ολα καλλιεργημενα παιδια .
Φυσικα και δεν θα ρημαξει η σελιδα αυτο ελειπε ..
Καλη αρχη λοιπον και μακαρι σε οτι κανετε απο δω και περα να εχετε την ιδια εμπνευση και ορεξη!
θα ερχομαι νασας βλεπω και παντα θα χαιρομαι με τα νεα σας !

Lorelei Am Rhein said...

Καλημέρα, Αντώνη!
Η εικόνα της καμμένης Ολυμπίας είναι ντροπή για τη χώρα μας!

Antoine said...

Μόνο ντροπή! Εγώ έχω συγκλονιστεί με την εικόνα της Αρχαίας Ολυμπίας να καίγεται. Ειδικότερα, η εικόνα με τις φλόγες που ξεπηδούν πίσω από το άγαλμα της φτερωτής Νίκης είναι άκρως λυπητερές.

Εύχομαι τέτοια καταστροφή ποτέ να μη ξαναδει η Ελλάδα, αν και βαθιά μέσα μου πιστεύω πως δεν τα έχουμε δει όλα...

Νίκος Λαγκαδινός said...

Antoine, η Χουακίνα έχει βελτιωθεί τόσο πολύ που ντρέπομαι για τα δικά μου μπλογκ, τα οποία είναι σχεδόν... πεζά και παλιάς κοπής! Μπράβο. Σε λίγο θα είμαι πιο τακτικός αναγνώστης.
(Δεν έχω καταλάβει για τα διαβάσματά σου - προς τα πού τραβάς;)
Όσο για τις φωτιές, όλοι έχουμε νιώσει το δράμα. Οι άνθρωποι που χάθηκαν, οι περιουσίες που πυρπολήθηκαν, τα δάση μας... Δεν υπάρχει αμφιβολία πως αν αυτή η κυβέρνηση ήταν υπεύθυνη, ικανή και δεν σκεφτόταν την επιβίωσή της, τα πράγματα ίσως να μην είχαν πάρει αυτές τις διαστάσεις - αλλά αποδείχτηκε ανίκανη και ανεύθυνη.

Antoine said...

Lucy & Nikos,

Αποφάσισα προσωπικά να χαμηλώσω τους τόνους γύρω από το θέμα των πυρκαγιών, γιατί ο χρόνος πίσω δε γυρνά.
Νίκο, ούτε θεωρώ γόνιμο να απονέμουμε ευθύνες και κατηγορίες μόνο στην κυβέρνηση αλλά σε όλα τα κόμματα. Κακώς η κυβέρνηση που δεν έλαβε μέτρα, ωστόσο η αντίπολίτευση γιατί έκανε ένσταση;

Όσο για τα "διαβάσματα" είναι αρκετά! Θα πάμε 3η λυκείου τώρα και όπως θα γνωρίζεις, πρέπει να αφοσιωθούμε περισσότερο εκεί.

Categories