August 5, 2007

Van Gogh & Centrefolds

Αφιερωμένο στο Νίκο Κ.

Αν και παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό ένα slide με θέμα το Βαν Γκογκ, ο φίλος μας ο Νίκος Κ. (αυτό το "κ" παραμένει ένα μυστήριο) ζήτησε ακόμη ένα. Ως μουσική υπόκρουση συνεχίζουμε με Placebo και centerfolds, ένα τραγούδι λίγο καταθλιπτικό, όπως και ο Βαν Γκογκ.





- Placebo Lyrics

Get this widget | Share | Track details

15 σχόλια/comments:

eroessa said...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΑΝΤΟΙΝΕ! ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΤΟ SLIDE SHOW ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΝ VAN GOGH...Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ...
ΣΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ...ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕΙ ΤΟΣΟ...

Antoine said...

Με συγκινείς, Ερόεσσα. Εγώ ως αρχαιολάτρης και θαυμαστής του πολιτισμού των αρχαίων μου προγόνων έχω εντυπωσιαστεί από το όνομά σου...

yellow2000rose said...

Τι όμορφο blog...
κάθε επιτυχία παιδιά...
σματςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

Antoine said...

Μμμ... και καινούργιο πρόσωπο στη Χουακίνα! Σ' ευχαριστώ εκ μέρους όλων (όταν δουν και οι υπόλοιποι το σχόλιό σου, ελπίζω να σε ευχαριστήσουν κι αυτοί).

Σε περιμένουμε ξανά!

eroessa said...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ANTOINE, KAI ΜΕΛΛΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΕ ΣΥΝΑΔΕΡΦΕ! ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΞΗΓΩ ΕΔΩ:
http://5465.pblogs.gr/2007/06/glykythymia-1.html
ΑΝΟΙΞΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΙ, ΜΙΚΡΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΟΝ ΠΛΟΥΣΙΟ ΚΟΣΜΟ ΣΑΣ...http://eroessa.pblogs.gr/2007/08/shmantiko-anamesa-mas-yparhoyn-kapoia-paidia-thaymata.html

Helena said...

Eroessa, yellow2000rosa, καλώς ήρθατε και εσείς στην παρέα της χουακίνα...ευχαριστούμε πολύ για τα επαινετικά σχολιά σας! Οι προσπάθειες μας ανταμοίβονται και το πάθος του Antoine καταξιώνετε!!!

Νίκος Κ. said...

νομίζω ότι είναι ντροπή σε ένα post που είναι αφιερωμένο σε μένα εκ μέρους του φίλου μου antoine να μη σχολιάζω 1ος...παρόλα αυτά συγχωρέστε με, είμαι διακοπές! Φίλε antoine το πες και το κανες...σ'ευχαριστώ πολύ,είναι εκπληκτικό! Και η μουσική υπόκρουση η πλέον κατάλληλη

Antoine said...

Άντε βρε Νίκο Κ.!

Από την Κυριακή σου το είχα ετοιμάσει... αλλά έχει χάρη που είμαι φιλεύσπλαχνος και καλοκάγαθος και σε συγχωρώ. Για ότι άλλο θέλεις, χτύπα το κουδούνι.

internetakias said...

Namai kai gw!!!
den xathika, egw mpainw!!
ti kanete?
niko k ti kaneis? :P

Antoine said...

Hello internetakias!

Καιρό είχαμε να ακούσουμε τη φωνή σου. Να μας έρχεσαι συχνά.

Au revoir ή Aufwiedersehen ή εις το επανιδείν!

Lorelei Am Rhein said...

Καλησπέρα, Αντωνη!
Όπως πάντα, οι ζωγράφοι συγκινούν και φέρνουν ρίγη!
Ο συγκεκριμένος, ακόμα περισσότερο, λόγω της πολυτάραχης ζωής του και της
σκοτεινής προσωπικότητάς του!
Move on...

iparxeimageia said...

Μόλις είδα (ποτέ δεν είναι αργά)
το slide show..
μπράβο!
πολύ προσεγμένο και πολύ καλή μουσική υποκρουση...
ποιον πίνακα του να πρωτοθαυμάσει κανείς?
ο αγαπημένος μου είναι η έναστρη νύχτα..
πάντα τέτοιες επιλογές να εχετε...:)

Antoine said...

Όπως είπες, ποτέ δεν είναι αργά. Χαίρομαι που σου άρεσε!

Horace said...

placebo και έναστρη νύχτα..
απολαυστικό, δεν νομίζεις?

πολύ μου αρέσει ο συνδυασμός..
αν και σαν ταίριασμα είναι μια έκπληξη ( ευχάριστη )
φιλιά!

Antoine said...

Η Χουακίνα μας είναι γεμάτη εκπλήξεις αλλά βοηθήστε μας να γίνει ακόμη πιο... εκπληκτική!

Ευχαριστώ Horace!

Categories