July 30, 2007

Sleeping with Ghosts





Sleeping With Ghosts Lyrics

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

8 σχόλια/comments:

Antoine said...

Αφιερωμένο σε όσους το αισθάνονται...

*Ευχαριστώ τη φίλη μου Lucy of wild flowers που με "γνώρισε" με τη Victoria Frances και για μερικούς πίνακες που μου δώρισε.

Καλά να περνάτε.

Lorelei Am Rhein said...

Φοβερό!
Δένει υπέροχα με τη μουσική!
Εγώ ευχαριστώ, Αντώνη!
Φιλιά!

eroessa said...

ΦΙΛΕ ΑΝΤΟΙΝΕ,
ΥΠΕΡΟΧΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΔΕΝ ΤΟ ΧΟΡΤΑΙΝΩ...
ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΟΝΤΩΣ 16 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΠΑΡΕΑ 16-17, ΤΟΤΕ ΣΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

Νίκος Κ. said...

antoine πολύ μπροστά!

Horace said...

αυτό είναι ένα αγαπημένα μου τραγούδια από placebo και το slide σου με τους πίνακες είναι πραγματικά υπέροχο..

πολλά φιλιά..!

Antoine said...

Το τραγούδι είναι εκπληκτικό -τόσο από μουσική όσο και από στίχο. Είναι και δικό μου αγαπημένο τραγούδι και μπορώ να πω ότι σχεδόν όλα των Placebo μου αρέσουν.

Σε περιμένω να σχολιάσεις και τα υπόλοιπα...

balabala bambaluna ( pink, of course ) said...

ολοι οι πινακες με τις γοητευτικες γυναικες και οι placebo, τελειος συνδυασμος, ε?
χαιρετισμοι, κανω τις νυχτερινες μου βολτες. ειμαι ενα φαντασματακι κι εγω.
balabala bambaluna

Antoine said...

Φαντασματάκι balabala bambaluna,

οι νυχτερινές σου βόλτες μακάρι να είναι πιο συχνές στη Χουακίνα μας.

Καλά να περνάς και εσύ και όλοι όσοι μας αγαπάνε!

Categories