June 6, 2008

Το Μιλφέιγ ΜΟΥ ! ! !



Ναι, λοιπόν, αυτό είναι το Μιλφέιγ μου και το έφτιαξα Μ Ο Ν Η μου! ! ! ! ! !

Μπορώ να πω ότι ήταν εξαιρετικό . . .
(ρωτήστε τον Antoine και τον jimanant που το δοκίμασαν) - (τη φώτο την έβγαλε ο jimanant)
Είναι πολύ απλό :



Υλικά

  • 250 γρ. σαντιγύ
  • 2 πακέτα κράκερ
  • λίγη άχνη ζάχαρη
  • κρέμα ζαχαροπλαστικής

Στρώνουμε σε τετράγωνο ταψάκι ή πιρέξ τα μισά κράκερ και έπειτα τη μισή κρέμα. Στη συνέχεια τα υπόλοιπα μισά κράκερ και την υπόλοιπη κρέμα. Τέλος, αφού απλώσουμε τη σαντιγύ, πασπαλίζουμε με τρίμματα από κράκερ και λίγη άχνη ζάχαρη.

8 σχόλια/comments:

lottery said...

that's really cute..wish i had one too.

jimanant said...

Όντως ήταν θεσπέσιο. Helena είσαι έτοιμη να παντρευτείς.... Άντε και lemon pie.

Antoine said...

Μμμ!!!
Νοστιμότατο!
Κάνει και καλό κορμό... (για όσους ενδιαφέρονται)!

Helena said...

Cathrine, θα σου κρατήσω ενα κομμάτι ...

Τώρα εσάς (antoine-jimanant) τι να σας πω ? ? ?

Anonymous said...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ...ΤΟ ΕΚΑΝΑ, ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΝΑΣ... ΕΛΠΙΖΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΩ
ΦΟΙΒΗ

Loco said...

Bravo Helena,
Βλέπω τώρα που τελείωσαν οι εξετάσεις το ρίξαμε στην μαγειρική !!Σου το έλεγα ότι αξίζει να έχετε και μια στήλη με μαγειρική στο blog σας.
Άντε να δούμε και video, o jimanant με τον Antoine να φτιάχνουν τις συνταγές σας.

Helena said...

aaa!!! ευχαριστώ πολύ κύριε loco! ! !


Οσο για τις συνταγές και τα video κατι θα κανουμε...

fei said...

μολις εμαθα πως κανεις και καταπληκτο κορμο!!
εγω ενδιαφερομαι!!
εγω!!

Categories