June 15, 2008

Blogοπαίχνιδο άχρηστων πληροφοριών

Ο γιατρός Mad με προσκάλεσε σε ένα blogοπαίχνιδο, τα οποία είχαν μεταδοθεί από τους Έλληνες bloggers μετά μανίας το χειμώνα και την άνοιξη 2008, με το εξής απλό θέμα:
Γράψε 10+1 άχρηστες πληροφορίες για τον εαυτό σου!

Λοιπόν...

1. Σχέδον πάντα ξυπνάω λίγα λεπτά πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι.
2.
Αν θελήσω και έχω συγχρόνως έμπνευση, μπορώ να μιλάω ακατάπαυστα.

3.
Απεχθάνομαι παντός είδους ζουζούνι (εκτός από τις πεταλούδες και πασχαλίτσες)... δεν τα μπορώ!

4.
Μ' αρέσει να κουτσομπολεύω με τη φίλη μου την
Helena και ο jimanant να το παίζει αδιάφορος ότι και καλά δε θέλει να ακούσει...
5.
Παίζω στον υπολογιστή μου Empire Earth II (the art of supremacy), αν και έχω αρχίσει να το βαριέμαι. Παλιότερα έπαιζα μανιωδώς Sims!

6.
Σε όλη τη μαθητική μου σταδιοδρομία ένας ήταν ο αγαπημένος μου στόχος: η Δέσποινα! Η καημένη έχει πάθει τόσα από μένα... Στεναχωριέμαι που πια δε θα βλεπόμαστε κάθε μέρα και φυσικά που δε θα ξανακούσω το αγαπημένο μου: Δε σου ξαναμιλάω! Αλλά πάντα έβρισκα το κουμπί της και την επόμενη κιόλας μέρα την κατάφερνα να μου ξαναμιλήσει.

7
. Πλένω τα χεριά μου τουλάχιστον 20 φορές την ημέρα.

8.
Δεν είμαι και πολύ φίλος της γυμναστικής...

9.
Όταν δεν είμαι με τους φίλους μου, συνήθως μιλάμε από το msn.

10.
Συμπαθώ το κιτς με άποψη!

10+1.
Τον Ιούλιο θα κάνω μεγάλο αφιέρωμα στην ελληνική ζωγραφική!



Προσκαλώ να ανταποκριθούν τους:
Νίκο Κ., Γητεύτρια, Ευαγγελία, Akon, Σταυρούλα Σκαλίδη, Toymaker

20 σχόλια/comments:

MAD said...

Καταρχήν για το "γιατρός" μπροστά από το nick μου δε νομίζω ότι εδώ μέσα μετράει. Αλλιώς να βάλω μπρος για αντίποινα και να σε λέω "μελλοντικό συνάδελφο Antoine". Χα!

Αυτό με το βιολογικό ρολόι το έχω κι εγώ. Μου έχει μείνει κουσούρι, αλλά ξυπνάω κάθε μέρα από μόνος μου στις 6 παρά 10 με 6 και 10. Ισως επειδή για χρόνια κυπνάω αυτήν την ώρα (?). Πάντως θα σου φανεί πολύ χρήσιμο!

Η Δέσποινα ποια είναι? Γιατί αν προσπαθείς να με πείσεις ότι είναι η Βανδή, δεν τσιμπάω. Είπαμε να της κόψουμε χρόνια, αλλά όχι και 18χρονη! :-P

Τώρα που τελείωσαν οι εξετάσεις παίξε ό,τι θες. Εγώ ποτέ μου δεν έπαιξα ηλεκτρονικά παιχνίδια και γι'αυτό έγινα κωλόφυτο (καλύτερα πιστεύω από φυτό μπροστά από μια οθόνη χεχε)

Ελπίζω να προλάβω το post σου. Σίγουρα θα το κοιτάξω από κάπου. Και όποτε θες κανονίζουμε εκείνο που λέγαμε να μπαίνεις στο κλίμα (τέλη του μήνα που θα βγουν οι βάσεις περιμένω μήνυμά σου για την ξενάγηση)

Thanx για την άμεση ανταπόκριση ;-)

Antoine said...

Mad,

Μ'αρέσει να το λέω, γι'αυτό το έβαλα!

Όσο για τη Δέσποινα, μπορεί να μην είναι η Βανδή, αν και με την εν λόγω τραγουδίστρια έχουμε έρθει τετ-α-τετ και μιλούσαμε, όταν όμως δεν είχε γίνει πολύ διάσημη, αλλά μια φίλη fan της Χουακίνα!

Όταν δεν έχεις τι να κάνεις και έχεις μπουχτίσει από το διάβασμα... ξέρεις τι καλά που είναι τα παιχνίδια! Περνάει η ώρα χωρίς να το καταλάβεις. Βέβαια, μετά καταλήγεις στο: Πάλι μια μέρα σπατάλησα παίζοντας!

Το αφιέρωμα στην ελληνική ζωγραφική θα είναι μηνιαίο, δηλαδή θα παρουσιαστούν πολλοί ζωγράφοι από το 19ο αιώνα μέχρι και σήμερα. Οπότε θα υπάξουν πολλά ποστ!

Ευχαριστώ για την πρόσκληση!

jimanant said...

Εγώ δεν ήμουν κουτσομπόλης, εσείς με κάνατε. Προσπαθώ όσο γίνεται να μην σχολιάζω τον κόσμο. Ακούς εκεί να το παίζει αδιάφορος... Εγώ κάνω προσπάθεια και εσείς με κοροϊδεύετε.

toymaker said...

Περιμένω το αφιέρωμα...
Α!και σε περιμένω Αθήνα...

Αμέτρητα φιλιά

Antoine said...

jimanant,

Ασχολίαστο...

Antoine said...

toymaker,

Το σχεδίαζα εδώ και πολύ καιρό! Υπόσχομαι ότι θα είναι το κάτι άλλο!

;-)

jimanant said...

Αυτό έλειπε να το σχολιάσεις κιολλας...

Akon said...

Μεταξύ Empire Earth II και sims προτιμώ το δεύτερο γιατί τα strategy δεν μου αρέσουν και πολύ.(έχω σπαταλήσει μέρες ολόκληρες στο παρελθόν με το sims 2)
thanks για την πρόσκληση..

Νίκος Κ. said...

ανταποκρίνομαι τις επόμενες ημέρες! thx παιδιά!

MAD said...

Χαρά στο κουράγιο σου! Είμαι σίγουρος ότι θα κάνεις πολύ καλή παρουσίαση

lydia lou said...

ok antoine sorry!tha create allo diko m!!

Antoine said...

@Akon,
Οι διαβολικοί Sims επιστρέφουν!


@Νίκο Κ.,
Περιμένουμε... να μάθουμε και τα δικά σου!


@Mad,
Αν δε με ευχαριστούσε δε θα το έκανα ποτέ. Εξάλλου έχω αρκετό χρόνο που πρέπει να αξιοποιήσω δημιουργικά!


@lydia,
:-)

lydia lou said...

poios den apantise??!!
kai hdh ekana allo!!!

Demi said...

Μια καλησπέρα και ένα καλώς σε βρήκα! Βρίσκω πολύ ενδιαφέρον το αφιέρωμα που ετοιμάζεις, θα περιμένω πως κ πως να σε ξαναεπισκευθώ!
Demi

lydia lou said...

exei kaneis msn??

mahler76 said...

Ok γουστάρω Placebo.
Όσο για τις πληροφορίες σου οι μισές και βάλε είναι και δικές μου!!!
κΑΛΏς σε βρήκα!!!

Antoine said...

@lydia,
Όλοι έχουμε msn!


@Demi,
Εγώ θα σου πω καλημέρα! Το αφιέρωμα θα είναι αντάξιο των προσδοκιών σου!


@mahler76,
Οι άνθρωποι μοιάζουν μεταξύ τους...

scalidi said...

Θα ανταποκριθώ από αύριο, Αντουάν. Δεν είναι και τόσο άχρηστες αυτές οι πληροφορίες. Δείχνουν κάτι από τον εαυτό σου. :)

Antoine said...

Σταυρούλα,

Μάλλον ο "τίτλος" άχρηστες δόθηκε από το δημιουργό, γιατί αφορούν μόνο τον εαυτό του γράφοντα. Αλλά στο κάτω-κάτω... μια ωραία παρέα είμαστε εδώ στο blogόκοσμο!

Φιλιά!

μαριάννα said...

Καλημέρα! Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!
Θα προσπαθήσω να βρω χρόνο γιατί... είμαι σε φάση τρέλας.
Μτακομίζω γιατί... γυρίζω! Καταλαβαίνεις τί σημαίνει. :)

Φιλιά πολλά και καλή βδομάδα!

Categories