June 29, 2008

Αν είναι το μπίρι-μπίρι αμαρτία...



Ο Mr. Wintour έδωσε πρόσκληση για blogοπαίχνιδο. Ο κανόνας: να παραφράσεις ένα τραγούδι. Και φυσικά ποια θα ήταν η επιλογή; Ένα τραγουδάκι που θυμίζει τις λυκειακές μας περιπέτειες, όταν γράφαμε τη Χουακίνα κατά τη διάρκεια του μαθήματος! Ε, είμασταν και εμείς φασαριόζηδες! Μα δικαιολογημένα... ο Χουάν Κάρλος είχε παρεξηγήσει τη Χουακίνα και νόμιζε πως τον απατούσε με το Μανουέλ ντε λα Χαρίτο!





Δεν έχουν το δικαίωμα να μας πετάνε έξω,
μου λένε να προσέξω,
αν δε σταματήσω να σου μιλώ,
να φωνάζω, να λαλώ, να βλασφημώ

Αν είναι το μπίρι-μπίρι αμαρτία,
θα βγω να το φωνάξω με λατρεία.
Θα βγω να το φωνάξω να το πω
πως είμαι ταραξίας που ομιλώ.
Θα βγω να το φωνάξω να το πω
πως είμαι ταραξίας που ομιλώ.

Δεν έχουν το δικαίωμα να βάζουν ωριαίες,
σας λέω δεν είναι ωραίες.
Να λένε ότι είμαι ταραξίας,
λες και είμαι σε αγώνα ξιφασκίας

Αν είναι το μπίρι-μπίρι αμαρτία,
θα βγω να το φωνάξω με λατρεία.
Θα βγω να το φωνάξω να το πω
πως είμαι ταραξίας που ομιλώ.
Θα βγω να το φωνάξω να το πω
πως είμαι ταραξίας που ομιλώ.

18 σχόλια/comments:

mahler76 said...

εγώ στο Λύκειο ήμουν μέγας φύτουλας πάντα πρώτο θρανίο κι έτσι δεν έκανα μπίρι μπίρι...
Πολύ καλό όμως.

Antoine said...

mahler76,

Το πρώτο θρανίο είναι απαίσιο! Όλοι σε βλέπουν και δεν μπορείς να κάνεις σκανταλιές! Βέβαια, αν δε σε ανακαλύψουν δε έχει χάρη, αλλά μια ζωή η παρέα μας καθόταν γαλαρία!

Συγκινήθηκα τώρα...

jimanant said...

Σιγά ρε Antoine που έκανες και σκανταλιές... μπορεί να μην καθόσουν στο πρώτο θρανίο αλλά σχεδον σαν φυτουλας συμπεριφερώσουν! Τι να πω και εγώ...
Αν θες μπορώ να σου βάλω κανένα βιντεάκι να θυμηθείς.

mahler76 said...

@jimanant
Βάλε βάλε, γιατί για να περνάς με τα μπούνια Ιατρική σημαίνει πως μάλλον είσαι φύτουλας. Τον έχεις βίδεο να διαβάζει συνέχεια και να λέει "ησυχία διαβάζω"??? Το αγοράζω όσο όσο.

Antoine said...

@jimanant,
Εγώ σαν φύτουλας;;;;;;
Τι! Μην τρελαθούμε τώρα... απλώς φρόντιζα να διατηρώ καλή την εικόνα μου!
Αν είναι να βάλεις βίντεο, να βάλεις και το βίντεο με τη Δέσποινα πίσω από τη βιβλιοθήκη, ρε!


@mahler,
Μη χαίρεσαι εσύ! Δεν υπάρχει τέτοιο βίντεο, γιατί απλούστατα δεν περίμενα την τελευταία στιγμή για να διαβάσω! LOL
Ε, μπορεί να ήμουν λίγο καλός μαθητής, αλλά... την είχα τη ζωηράδα μου! Όποιος καθόταν μπροστά μου δεν περνούσε καλά!


Kisses!!!

Akon said...

Καλά έχετε γράψει ολόκληρους τόμους για τη χουακίνα...λολ. Αλλά ρε συ Antoine χουακίνα ακούμε και χουακίνα δεν βλέπουμε...:P

Το τραγουδάκι με εκφράζει, γιατί κάθομαι τελευταίο θρανίο γωνία και κάνω ότι θέλω. Αλλά ποτέ δεν μου έχουν βάλει και ωριαία! Προσέχω είπαμε...

Antoine said...

Α! Στο βίντεο (που δεν ήταν στημένο) δε συμμετέχει ο jimanant αλλά κάποιος άλλος... ναι... για να μη λέει ότι τον θίγουμε κιόλας!

Α, ρε Δέσποινα! Θα σου κάνω ένα αφιέρωμα!

Antoine said...

Akon,

Μη νόμίζεις ούτε εγώ έχω πάρει ποτέ ωριαία και δεν πρόκειται να πάρω, γιατί τελείωσα το σχολείο! Πάντα οι άλλοι την πλήρωναν! Ήμουν μια μαλαγάνα... ασ'τα, ασ'τα...

Helena, θυμάσαι τότε με την Πετράκη που σε πέταξε έξω με την Catherine! Πώς την είχα γλυτώσει εγώ;;;

mahler76 said...

εγώ θέλω να δώ το βίδεο με την Δέσποινα πίσω από την βιβλιοθήκη. Ακούγεται πολύ πρόστυχο χιχιχιχιχι

Demi said...

Antoine, βγες έξω από την αίθουσα τώρα!!!(Η πρώτη σου ωριαία, χε χε, έτσι για να μην παραπονιέσαι, παλιοφύτουλα!)
Τις αυστηρές καθηγητικές καλησπέρες μου.

Mr. Wintour said...

ax...ti mou thimises...to poso milousa, se opoiadipote thesi fisika, afou ws to kalo paidi - i estw ena apo ta kala paidia tis taxis - imoun mosxanathremeno, me elaxistes paratiriseis kai poli poli poli mpiri mpiri. Thimamai akomi ti skini tis 3is gimnasious pou milousa egw sinexeia ston kollito mou kai o kathigitis p me latreve petouse afton eksw!lol!...antoine eisai fito!lol!na valeis to video an thes na to diapsefseis!:P

Antoine said...

@mahler,
Ουδέν σχόλιον!


@Demi,
Εγώ;;; Μα δεν έκανα τίποτα, κυρία!


@Mr. Wintour,
Και συ παλιοφύτουλας είσαι, μη μιλάς καθόλου! Χα,χα... και μένα ποτέ δε με πετούσαν έξω!
Νομίζω πως είναι λίγο extreme να βάλω το βίντεο της βιβλιοθήκης... άσε καλύτερα, γιατί έχω φτιάξει μια ωραία είκονα κάτω από το όνομα "Antoine". Εξάλλου δεν παίζω μόνος μου...


Φιλιά σε όλους!

mahler76 said...

Τελικά αυτό το βίδεο πρέπει να αξίζει πολλά. Σου έκανα μια πρόταση για παιχνιδάκι, οκ και πολύ παιχνίδι δεν το λές, αλλά τέλος πάντων, αν θές παίζεις, το ίδιο και οι συνιδιοκτήτες του μαγαζιού.

jimanant said...

Φύτουλα
Απορώ πως μιλάς ακόμη! Με τόσα ψέμματα που έχεις γράψει. Ακούς εκεί έχεις μια ζωηράδα και ακόμη ακόμη σήμερα πήραμε τα απολυτήρια που να περάσει και καιρός ποιος ξέρει τι ψέμματα θα διαδίδεις... Τέλος πάντων φύτουλας ήσουν και φύτουλας θα παραμείνεις.
Και άσε τα χαζά σου...

Ούτε μία ωριαία και τολμάς να μιλάς...(Ντροπή σου τι θα λες στα παιδί/ά σου
χαχαχαχαχ

mahler76 said...

@jimanant
To ήξερα πως ο γιατρός είναι φυτό!!!
Τώρα που σε ξεβράκωσαν οι ίδιοι οι φίλοι σου τι έχεις να πείς???
Ποια είναι η αλήθεια τελικά???(για να το συνδέσω με την πρόσκληση που σου έκανα χαχαχαχ).

Βέβαια ούτε εγώ είχα ποτέ ούτε μια ωριαία αποβολή, ούτε μια αδικαιολόγητη απουσία, και δεν έκανα ούτε μία κοπάνα...χμ...κάποιος να με ποτίσει...

Antoine said...

Άντε, άντε!
Ηρεμήστε και οι δύο!

Η υπόθεση "βίντεο πίσω από τη βιβλιοθήκη" is over!
Και επίσης δεν μπορούν να με λένε φυτά δύο άλλα φυτά! Και οι δύο είστε... ο ένας μπήκε Αρχιτεκτονική, όταν έδινε, και ο άλλος θα μπει Ηλεκτολόγων Μηχανικών στο Πολυτεχνείο!

Γκκρρρ!

Εαρινή Συμφωνία said...

Για να σας κάνω να ζηλέψετε όλοι, σας λέω ότι προσωπικώς είχα την ευτυχία να διαβάσω όοοοοοολη τη Χουακίνα και διασκέδασα τρελά. Αν η παρέα ήθελε να μας δώσει κάποια αποσπάσματα, ή και όλο, όπως γίνεται με τις καλοκαιρινές σειρές στην τηλεόραση, θα περνούσαμε στιγμές αξέχαστου γέλιου. Εν τέλει, γιατρέ μου , ο Δημητράκης πού περνάει; Φιλιά σε όλους σας.

fei said...

χα0χα0
νομιζω πως το τραγουδι μου αρεσει πιο πολυ ετσι
μ παει και ολας γιατι αν και καλη μαθητρια παντα κρυβομουν πισω απο την εικονα μου και μιλαγα
και αν δε μ τ επετρεπαν εβγαζα τα επιχειρηματα μ στη φορα και αρχιζα να μιλαω με τον καθηγητη

παντως αν ειναι το μπιρι-μπιρι αμαρτια θα βρω και εγω να τοι φωναξω με λατρεια!!

Categories