June 18, 2008

Ιδιογράφως απο τον Jimanant...


10 σχόλια/comments:

Antoine said...

Τώρα τι καταλαβαίνεις!
Θες όλοι να καταλάβουν το διεστραμμένο σου χαρακτήρα που αντανακλούν τα γράμματα σου!

Αίσχος, αίσχος... Ευτυχώς που είμασταν πάντα σε διαφορετικά τμήματα και δε χρειάστηκα ποτέ το τετράδιό σου!

jimanant said...

@Antoine
Αρχικά να σου πω ότι δεν ήμασταν σε διαφορετικά τμήματα πάντα. Όλο το δημοτικό και το Νηπιαγωγείο ήμασταν μαζί δηλαδή τα περισσότερα χρόνια της σχολικής μας καριέρας. Και εγώ λέω ευτυχώς, γιατί αν θα έπρεπε να σου δώσω το τετράδιο μου θα έπρεπε να σου εξηγήσω και τι γράφει μέσα όχι γιατί δεν θα καταλάβαινες τα γράμματά μου...
Δεύτερον τα γράμματά μου έχουν μια κίνηση και ζωντάνια δεν είναι φλώρικα σαν τα δικά σου.

Antoine said...

Χα, χα... ας γελάσω!
Που θα έπρεπε και να μου τα εξηγήσεις! Τα δικά μου γράμματα, ανόητε, είναι ντελικάτα, κομψά και γεμάτα πάθος, ενώ τα δικά σου είναι ο ύμνος στην προχειρότητα και την ασυνέπεια!

:-Ρ

Helena said...

Παιδιά, παιδιά...
οχι τιποτα άλλο... αλλά με αυτά που λέτε θα μας παρεξηγήσουν κιόλας...
θα λενε οτι η σχέση μεταξύ των μελών της Χουακίνα περνά κρίση...

jimanant, τα γραμματά σου είναι αεράτα, κουνιστά... desinata και κυρίως έχουν στυλ....

;D

jimanant said...

@Helena
Ας μας παρεξηγήσουν δεν με ενδιαφέρει. Τι εννοείς είναι κουνιστά τα γράμματά μου είναι καλό αυτό ή είναι αυτό που φαντάζομαι?

jimanant said...

@antoine
Να γελάσεις γιατί δεν μπορείς να κάνεις και αλλιώς. Το πάθος που το είδες! Για την προχειρότητα πες ότι θες δεν με νοιάζει. Αλλά ασυνεπή δεν μπορείς να με πεις δεν έχω δώσει τέτοια δείγματα το αντίθετο μάλιστα. Εξάλλου τα γράμματα δεν δείχνουν πόσο συνεπής ή συστηματικός είσαι.

Akon said...

jimanant: τα γράμματα δεν δείχνουν πόσο συνεπής ή συστηματικός είσαι.
Αυτό είναι αλήθεια.(Τα γραμματά μου είναι πολύ χειρότερα, άρα δεν με παίρνει να διαφωνήσω...)

jimanant said...

@akon
Καλά κάνεις και δεν διαφωνείς δεν θα περάσει η προπαγάνδα αυτών που κάνουν καλά γράμματα. Απλά έχουν κόμπλεξ που δεν μπορούν να καταλάβουν τα δικά μας.

Autographcollectors said...

Κάτω η χούντα των καλλιγράφων!
:)
Jimanant, σ' ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο Ιδιογράφως.
Το "για τα μάτια της Χουακίνα" συμμετείχε δυνατά στα ιδιόγραφα
Τρία (μέχρι στιγμής)
:)

MAD said...

χαχαχαχα

Ο jimanant πάει άνετα για γιατρός με αυτά τα γράμματα! LOL

Categories