June 27, 2007

Τα τρουφάκια του Αλβάρο


Υλικά
  • 3 μεγάλα φλιτζάνια καρύδι τριμμένο καλά (ψίχα)
  • 2 φλιτσάνια τριμμένη φρυγανιά
  • 1 φλιτζάνι ζάχαρη
  • 2 ποτηράκια (του λικέρ) κονιάκ ή λικέρ
  • 1 φλιτζάνι νερό
  • 200 γραμμάρια κουβερτούρα
  • 1/2 κουταλάκι γαριφάλι
  • 1/2 κουταλάκι κανέλα
Εκτέλεση
  • Βράζουμε το νερό και την ζάχαρη.
  • Σβήνουμε την κουζίνα αμέσως και προσθέτουμε την κουβερτούρα.
  • Μόλις λιώσει η κουβερτούρα προσθέτουμε το λικέρ την κανέλα, το γαρίφαλο και τέλος το παξιμάδι.
  • Οσο είναι ζεστά ταπλάθουμε και τα πασπαλίζουμε με ότι θέλουμε (χοντρή ζάχαρη, ινδοκάρυδο, τρούφα).
  • Τα αφήνουμε για 5-6 ώρες στο ψυγείο και έτοιμα.
Καλή σας όρεξη

8 σχόλια/comments:

fivi said...

πολυ ωραια τα τρουφακια... τα εκανα και εγω αλλα ο ααδελφος μου τα εφαγε ολα πριν προλαβω να δοκιμασω...
αρα ωραια θα ειναι!

jimanant said...

Η Φοίβη διαστρεβλώνει τα γεγονότα. Μόνος μου έφτιαξα τα τρουφάκια και μόνος μου ταέφαγα.- (ο αδελφός της)

Antoine said...

Φοίβη μου, εγώ είμαι με το μέρος σου!

Ξέρω πολύ καλά ότι εσύ δίδαξες στον κοιλιόδουλο αδελφό σου τα μυστικά της μαγειρικής τέχνης και ακόμη ότι εσύ ήσουν η αιτία να αγαπήσει ο Αλβάρο τα τρουφάκια, τόσο ώστε να γίνει η αγαπημένη του συνταγή...

jimanant said...

απο που κι ως πού η Φοίβη ήταν η αιτία ο Αλβάρο να αγαπήσει τα τρουφάκια. αυτό είναι ψέμα γιατι η Φοιβη δεν συμετέχει στην συγραφή της Χουακίνα. Αντώνη είσαι ένας ψεύτης!

Antoine said...

Δημήτριε,
αρχικά να προσέχεις τι γράφεις και να κάνεις λιγότερα ορθογραφικά λάθη.

Επίσης, γνωρίζεις πολύ καλά ότι την έμπνευση για τα τρουφάκια του Αλβάρο μας χάρισε απλόχερα η γλυκύτατη αδελφή σου και εσύ από το φθόνο σου επιδιώκεις να υποβαθμίσεις την συνεισφορά της.

Φοίβη, η αλήθεια θα λάμψει!

jimanant said...

Αντώνη ξέρεις πολύ καλά ότι σε εκτιμώ και σε σέβομαι αλλά σε αυτο το θέμα έχεις μεγάλο λάθος. Την ιδέα για τα τρουφάκια αν ρωτήσεις και την Φοίβη θα σου πει πως η ιδέα για τα τρουφάκια ήταν δικιά μου. Όσο για τα ορθογραφικά λάθη που κάνω εσένα τι σε νοιάζει. Είναι σαν να κρίνεις κάποιον από την εμφάνιση που έχει. Είσαι ρατσιστής!

Helena said...

Συμφωνώ απόλυτα δημητρη. Καλα κανουμε και κανουμε ορθογραφικά λάθη... Γιατι διορθωνεις παντα του άλλους;;;Ποιός εισαι;;;;

Με ολη μου την αγάπη...

fei said...

χα0χα0χα
εγω το χαρηκα με το διαλογο σας
και ως τεταρτος κριτης θα πω την αποψη μου.
ο δημητρης βρηκε τα τρουφακια για τον αλβαρο που βεβαια εμπνευστηκε απο την αδερφη του φοιβη.
κια ο antoine διορθωσε τον δημητρη οχι για να τον κρινει αλλα για να τον κανει καλυτερο.
και η ελενη ειναι απλος η πιο ακιοαγαπητη .
αυτα.

Categories