July 29, 2007

Vincent Van Gogh

Σαν σήμερα είναι η επέτειος του θανάτου του μεγάλου μετα-ιμπρεσιονιστή ζωγράφου Βίντσεντ Βαν Γκογκ, ενός από τους μεγαλύτερους ζωγράφους του 19ου αιώνα. Στις 29 Ιουλίου του 1890 ο Βαν Γκογκ πεθαίνει, αφού είχε αυτοπυροβοληθεί δύο μέρες νωρίτερα εμφανίζοντας σημάδια έντονης κατάθλιψης.


8 σχόλια/comments:

Antoine said...

Αφιερωμένο σε όσους τους αρέσει η τέχνη του Βαν Γκογκ.

Lorelei Am Rhein said...

Υπέροχος ο Βαν Γκογκ!
Τον θαύμασα από κοντά στο Ερμιταζ!

Άλλο ένα θαυμάσιο ποστ!
Καλημέρες!

Νίκος Κ. said...

Γνωρίζατε ότι ο Βαν Γκογκ πούλησε μόνο έναν πίνακα μέχρι τον θάνατο του?

Antoine said...

Αλήθεια; Νομίζω ότι το έχω ξανακούσει αλλά δεν είμαι και απολύτως βέβαιος. Αρκετά ενδιαφέρον. Τώρα οι τιμές των έργων του έχουν εκτοξευτεί στα ύψη! Αν το ήξερε ο καημένος, δε θα αυτοκτονούσε!

s.frang said...

Πράγματι, όσο ζούσε μόνο ένα πίνακα είχε πουλήσει στον αδελφό του. Από οίκτο τον αγόρασε κι αυτός και, ποιος ξέρει πού τον πέταξε. Να τον είχαμε τώρα θα κάναμε κατάσταση.

Πάντως εγώ έχω ένα δικό μου πορτραίτο από καλή μαθήτρια που με ζωγράφισε σε στιλ Βαν Γκοκ, με μπλε στροβίλους... Λέτε να διαδώσω ότι είναι του μεγάλου ο πίνακας να πιάσω κανένα φράγκο; ;-)

Antoine said...

Δεν είναι κακή ιδέα...
Και η ανθρωπότητα θα γίνει πλουσίοτερη κατά έναν πίνακα του Βαν Γκογκ και ο ιδιοκτήτης του έργου θα γίνει πλουσιότερος, όχι κατά μία φορά αλλά κατά χιλιάδες........

Εγώ στη θέση σου αυτό θα έκανα!

hathy said...

Ποσο σωστη βρησκετε αυτή την κουβεντα περι κόστους των πινάκων του Βαν Γκονκ και για το πως θα πλουτησει κανεις απ' τ' όνομά του; Σκευτήτε μόνο ότι έγινε την ημέρα του θανάτου του...

Antoine said...

Ο s.frang είναι σοβαρός άνθρωπος και το ίδιο θεωρώ τον εαυτό μου. Η λεγόμενη πώληση του πίνακα είναι φυσικά αστείο. Ωστόσο, δεν έχεις άδικο. Κάποιες φορές δεν είναι φρόνιμο να θίγουμε παρελθόντα πρόσωπα, αλλά νομίζω ότι είσαι λίγο υπερβολική...

Categories