May 28, 2007

29 Μαΐου 1453: Αφιέρωμα στην Άλωση της Κωνσταντινουπόλεως

Επειδή οι συγγραφείς αυτού του blog διαθέτουν ιστορική μνήμη, η επέτειος της 29ης Μαΐου και η θυσία των αγωνιστών των τειχών της Βασιλεύουσας τιμώνται όπως απαιτείται.

Ακολουθούν ενδιαφέροντα κείμενα και φωτογραφίες:



Useful Links:

Για τον τομέα της βυζαντινής τέχνης επισκεφτείτε την ανάλογη σελίδα του blog μας.

3 σχόλια/comments:

Εαρινή Συμφωνία said...

Πολύ ωραίο αφιέρωμα. Για μια άλλη οπτική γωνία, διαβάστε και την Ιερή Παγίδα της Λείας Βιτάλη

the_sailor said...

Πραγματικά πολύ όμορφη δουλειά όπως πολύ καλή είναι και η συνολική εικόνα του blog...

Εγώ με τη σειρά μου ήθελα να προτείνω ένα άλλο βιβλίο, το οποίο είναι ένα από τα πολύ λίγα - δυστυχώς - λογοτεχνικά βιβλία που έχω διαβάσει...

Λέγεται "Ο Μαύρος Άγγελος", κάποιου Μίκα Βαλτάρι, έκδοση "Κάκτος". Με λίγα λόγια, πρόκειται για ένα ημερολόγιο - blog παλιάς... τεχνολογίας - που κρατά ένας τύπος - Ιωάννης Άγγελος λέγεται - τις παραμονές της άλωσης της Κωνσταντινούπολης, οπού καταγράφεται λεπτομερώς το χρονικό της πτώσης.

Antoine said...

Μετά χαράς μου σου δηλώνω πως ο "Μαύρος Άγγελος" είναι κτήμα της βιβλιοθήκης μου και ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία, όχι μόνο λόγω περιεχομένου, αλλά και για προσωπικούς-συναισθηματικούς λόγους.

Ευχαριστώ που πληροφόρησες τους φίλους του blog μας για την ύπαρξη και τούτου του βιβλίου.

Categories